• Ik bén vandaag terug van vakantie..en we ware gistere naar huis aan het rijde tot we telefoon krege da mijn 2 hondjes gestorve zijn door de warmte ;S Héél mijn vakantie is nu naar de klote!Voor jullie is het misschien maar honde..ma voor mij dus niet

    rip droopy&lady

    Erg voor je! Sterkte ermee! <33333

    heeey!
    gecondoleerd!
    ik weet wat je voelt het zijn ook niet zomaar honden. want je ben er aangehecht!
    mijn poesjee van net 5 maanden mocht naar buiten! hij was aleen klein voor ze leventijd ik was een weekendje weg en toen ik thuis hoorde ik dat ze overreden was! het beste is alles eruit huilen en denken dat ze een mooi leven hebben gehad! want meer kan je er niet aan doen :(!
    ik weet niks te zeggen! het spijt me ik hoop dat je er wat aan had
    xX. mich

    OMG Wat erg voor je!

    heel veel Sterkte!

    (K)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Awhh ik snap hoe je je voelt!! Echt heel veel sterkte ermee!!!!!


    Why don't you break my heart

    :O

    Wat een verschrikkelijk bericht!

    Sterkte

    Xx

    Esemesje


    It's heavy but you are not the only one

    Owh my god!
    zo jammer voor jouw!
    k leef met je mee!

    x


    Turning up the volume

    heeey!
    gecondoleerd!
    ik weet wat je voelt het zijn ook niet zomaar honden. want je ben er aangehecht!
    mijn poesjee van net 5 maanden mocht naar buiten! hij was aleen klein voor ze leventijd ik was een weekendje weg en toen ik thuis hoorde ik dat ze overreden was! het beste is alles eruit huilen en denken dat ze een mooi leven hebben gehad! want meer kan je er niet aan doen :(!
    ik weet niks te zeggen! het spijt me ik hoop dat je er wat aan had
    xX. mich

    Ooooh da is zo erg ö ocharme!<3
    mijn kat is in mijn arme gestorve

    sterkte!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Das niet zo leuk!!
    Heel Veel sterkte(K)

    Gecondoleert :'o
    En veel sterkte.

    =OO

    Echt erg voor je!
    Ik weet hoe het voelt, misschien geloof je dat niet maar ik ben zelf ook heel gehecht aan mijn huisdieren, mijn Kat is vorig Jaar zo ongeveer gestorven en daar had ik ook heel veel Moeite mee.
    Ik heb nu nog mijn andere Kat en daar was ik het Gehechtst aan. Echt heel Sielig, 1 is al erg maar echt Kut dat het er meteen 2 zijn.. Mijn Kat is zelf aan een Hartaanval overleden, en mijn andere kat (al 3 Jaar geleden) Overreden door een Bus.
    Echt ik kan die Jongen wel Vermoorden. Reden:
    Hij zat heletyd bij mij kat met een Stok te slaan, ik had hem zelf ook al een mep verkocht en gezegt dat hij moest ophouden enz. Nou op een Nacht is hij op de Hoek van mijn Straat so erg geschrokken dat hij een Hartaanval kreeg. Hij was namelijk al heel Schrikkerig door die Jongen. Die jongen heb ik nog 1x Gezien ik heb hem Werkelijk helemaal Kapot Getrapt en hem duidelijk gemaakt dat ik hem nooit meer wil zien en als hij aan mijn andere Kat komt kom ik hem Persoonlijk Killen. Dus eh, Veel Sterkte!

    Gecondroleerd. (flower)

    xxSamantha
    (duivel)

    P.S. we kunnen onz Verdriet delen.

    Ben ook Kapot door myn Vakantie Liefde -_-

    Ik ben uhm.. Om Kwart over Twee 's nachts vandaag aan gekomen.

    ik kwam ook net thuis van vakantie krijg ik te horen dat mijn konijn is ingeslapen omdat hij een hersentumor had!(huil)
    ik leef helemaal met je mee!


    Je moet worden wie je bent.

    Ocharme das kei erg,, jh mijn vakantie zou ook best wel verkloot zijn als mijn hond stierf, Mrr sterkte!


    x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Oow schat dat is zo erg, ik weet hoe je je voelt. Hondjes zijn net broertjes of zusjes en niet maar zomaar iets.!
    Sterkte!(flower)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.