• Afgelopen zaterdagavond ging ik uit met een vriendin van mij en net toen we waren gaan zitten zag ik pal voor me mijn ex staan. Daar had ik dus echt geen behoefte aan, maar hij wel en jutte zijn vrienden op om mij te gaan treiteren, want ik was een 'christelijke emo.. hahaha' (dit hoorde ik vandaag van één van zijn vrienden). Dus 4 van zijn vrienden kwamen naar mij toe om mij te treiteren en guess what? Ik heb de rest van de avond met hen, en vooral 1 jongen, gekletst en het was heel gezellig :'D . Ik ben vandaag zelfs bij één van zijn vrienden thuis geweest.
    Toen mijn ex dat zag, ging hij maar heel overdreven aan één of ander meisje hangen, af en toe omkijkend om mijn reactie te peilen. Ik heb gewoon verder gekletst met zijn vrienden en duidelijk gemaakt dat ik het heeeel gezellig had. Toen gaf hij het maar op en liep weg.
    Ik heb al tijden niet meer zo'n leuke avond gehad :Y)

    Wanneer hadden jullie voor het laatst zo'n leuke situatie die je zelfvertrouwen opkrikte? Tell me all about it ;P


    I clicked my heels and wished for you.

    Haha, wat leuk :'D
    Eh... niet dat ik weet, haha.
    Nja, ik vind het langzamerhand heel leuk worden in mijn klas, dat doet me ook wel goed ;3

    Haha die ex van je lijkt me best wel kansloos :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    @UNCOMMON: Dat is ook super ^^ Heb je het lang niet leuk gehad dan?
    @Rosebeat: Is hij ook, en toch is hij super arrogant :')


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    @UNCOMMON: Dat is ook super ^^ Heb je het lang niet leuk gehad dan?
    @Rosebeat: Is hij ook, en toch is hij super arrogant :')

    Nah ik had vorig jaar veel "problemen", daardoor was ik heel erg 'anders dan de rest,' zegmaar.
    Maar nu heb ik een andere klas, en het gaat steeds beter. Ik durf mensen te vertrouwen, ik durf weer lol te hebben met iedereen ;3

    Dat maakt zo keihard _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha lekker voor hem :'D

    Whaha =3.


    None but ourselves can free our minds.

    lekker voor hem :Y)

    Ja morgen meot ik voor de helle schook zingen en een paar meiden wilde mij horen zingen ik heb het laten horen en ze vonden me mooi zingen ze willen dat ik van iemand win

    haha,wat goed !


    everybody needs a song.

    zalig!


    For once I want to be the car crash.

    Lekker voor die jongen. (cool)
    Maar nee, niet iets dat ik me kan herinneren.. Ik ben niet zo goed in 'ownen.'


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?