• Mijn tweelingbroer.
    Hij is 2 jaar geleden overleden aan acute leukemie, het ging zo snel dat ik amper tijd had om afscheid te nemen, en sindsdien voel ik me zo niet-compleet. Maar met kerst wordt het altijd veel erger, hij vond het zo leuk...
    Dat moest ik even kwijt.


    Kiss me, before I change my mind

    Poor child, sterkte (flower)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Heeeel veel sterkte. Jeetje, wat heftig! o.o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Arme jij D:

    Heel veel sterkte!. (flower)


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Das zeker niet leuk! Sterkte!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Jeetje, dat is hartstikke begrijpelijk.. logisch dat je, je zo voelt. Wat vreselijk voor je :(
    Heel veel sterkte in ieder geval, en probeer vooral veel leuke dingen te doen. Dat voelt misschien als verraad omdat je niet aan hem denkt, maar je hebt alleen jezelf ermee..
    <3


    Life is hard and then we die

    Ik weet persoonlijk niet hoe het voelt om een tweeling te zijn, maar ik ben er wel jaloers op, op mensen die zo'n sterke band kunnen hebben.
    Dus veel sterkte! Ook al weet ik dat dat misschien niet zoveel helpt. Heb zelf ook al een paar dierbaren van heel dichtbij verloren...

    (flower)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Heel veel sterkte meid! <3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dankjulliewel <3 Ik waardeer dit heel erg.


    Kiss me, before I change my mind

    Sehnsucht schreef:
    Ik weet persoonlijk niet hoe het voelt om een tweeling te zijn, maar ik ben er wel jaloers op, op mensen die zo'n sterke band kunnen hebben.
    Dus veel sterkte! Ook al weet ik dat dat misschien niet zoveel helpt. Heb zelf ook al een paar dierbaren van heel dichtbij verloren...

    (flower)


    Protège moi de mes désirs.

    Echt heeel veel sterkte.

    sterkte.


    Your Butt is Mine!

    Heel veel sterkte <3


    Mew <3

    Wauwie ;o
    Heel veel sterkte!
    En ik denk dat iedereen hier op quizlet er voor je is, moest je steun ofzo nodig hebben! (:


    Never run out of reasons to smile...

    wat erg !
    sterkte (flower)


    everybody needs a song.