• Eigenlijk zou ik morgen nog school hebben, 1 uur Nederlands en 1 uur Engels. Maar daar hoef ik niet heen van mijn vader :] Sowieso kan ik heel moeilijk naar school komen. Driekwartier fietsen kan echt niet met dit weer, mijn ouders kunnen me niet brengen met de auto omdat ze moeten werken en de treinen hebben vertraging/vallen uit. En nu heb ik dus nu al vakantie! En morgen ga ik schaatsen met een vriendin die ook een dag school skipt.

    Hebben jullie ookal vakantie en hoe komen jullie door de sneeuw naar school?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb ook al vakantie! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Waarschijnlijk heb ik al vakante ^^
    en vandaag ook al *sneeuwvrij <3*
    maar ik moet nog wachten tot 9 uur voordat ik weet of ik morgen ook sneeuwvrij ben ^^
    Iedereen van de buren enzo heeft morgen wel vrij;; dus ik denk dat er een grote kans is van wel :D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Boh, dat gaat bij mij niet lukken...
    Ik woon zo'n 5 minuten van mijn school af en erg veel sneeuw ligt hier niet, dus dat wordt gewoon naar school fietsen voor 4 uurtjes niks doen -.-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    uh, goede vraag.
    te voet zeker?
    ;x


    - hoi ;D

    ik heb vakantie door klassenraden en morgen ook maar ik weet niet doorwat ;x


    Cowards die many times before their deaths.

    Niet echt, moet morgen alleen nog naar de bios met de hele school.


    it's true; i love you.

    OverMyHead schreef:
    Boh, dat gaat bij mij niet lukken...
    Ik woon zo'n 5 minuten van mijn school af en erg veel sneeuw ligt hier niet, dus dat wordt gewoon naar school fietsen voor 4 uurtjes niks doen -.-

    Oeh dat is wel balen ja dan ;o
    Maar ik woon echt 15 kilometer van mijn school af, vandaar dat ik niet hoef.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb morgen herkansing economie xD maar ik woon 5 minuten fietsen van school af.. en hier is eigenlijk nauwelijks sneeuw gevallen.. het meeste is toch al weer weg :p en door die 2 mm die er nog ligt kan ik makkelijk op de fiets ;D en anders zou ik wel moeten omdat ik dan een herkansing heb en die dus echt niet kan missen xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb morgen nog wel school. Daarna heb ik vakantie. En ik ga morgen gewoon lopend met mijn fiets naar school. Zo ver weg van school woon ik niet. Ik weet wel dat ik op dit moment een schijthekel aan sneeuw heb.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 19:39 ]

    Ik heb morgen activiteiten dag voor het goede doel en daarna schaatsen met wat meiden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet morgen driekwartier fietsen, om bij school aan te komen. Dan heb ik 1 lesuur (45 min.) Engels, en dan mag ik weer 45 minuten naar huis fietsen. Met sneeuw. In de kou. =(


    hou je mond joh =')

    NaniDiamonds schreef:
    Ik moet morgen driekwartier fietsen, om bij school aan te komen. Dan heb ik 1 lesuur (45 min.) Engels, en dan mag ik weer 45 minuten naar huis fietsen. Met sneeuw. In de kou. =(

    Ziekmelden? :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik wordt morge gebracht door me vader naar school en ga trug met de bus.


    I live in myn own Cinderella story .

    Hannahisleuk schreef:
    Ik heb ook al vakantie! (:


    Just a simple "I love you" (:

    Morgen even snel rapport halen (ik woon gelukkig dichtbij school _O_) en daarna gaan winkelen. Dus ik ben maar anderhalf uur op school. :3


    " I'm not your boyfriend, baby. "