• -Dat je kan chatten met een van je vrienden die online zijn.
    -Dat je naast Quizen, Polls en Stories ook Clubs kunt maken; bijv; TwilightFans. en dat je daar lid van kunt worden.

    so what do you think?

    x


    You are beautiful, you are love.

    Eerste mag niet, die is al heel lang afgekeurd.
    Tweede gaat te veel op hyves lijken, en het moet wel een eigen imago blijven houden.


    Life is hard and then we die

    Ik vind het allebei leuke ideeën. :]


    hoi, jij bent leuk.

    Ik denk dat het niet zo een goed idee is. Ik denk dat het quizlet traag gaat maken.


    It's all for you, my butterfly.

    PUKKELxDING schreef:
    Eerste mag niet, die is al heel lang afgekeurd.
    Tweede gaat te veel op hyves lijken, en het moet wel een eigen imago blijven houden.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik vind ze eigenlijk allebei niet nodig. En zo gaat quizlet meer en meer op netlog, hyves en weet ik veel wat gaan lijken.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 18:33 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    -Dat je kan chatten met een van je vrienden die online zijn: Daar heb je msn voor hoor.

    -Dat je naast Quizen, Polls en Stories ook Clubs kunt maken; bijv; TwilightFans. en dat je daar lid van kunt worden: Lijkt me wel leuk. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Die clubs zijn opzich wel leuk, maar dan niet dat iedereen die kan maken, maar dat er een paar zijn.


    Kiss me, before I change my mind

    Nee en nee.

    Clouds schreef:
    Ik denk dat het niet zo een goed idee is. Ik denk dat het quizlet traag gaat maken.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Quizlet is geen hyves hoor.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Tranquillity schreef:
    Ik vind ze eigenlijk allebei niet nodig. En zo gaat quizlet meer en meer op netlog, hyves en weet ik veel wat gaan lijken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Shenanigan schreef:
    Nee en nee.


    Protège moi de mes désirs.

    Eerste is al lang geleden afgewezen. dit moest een quizen site blijven.
    en de tweede ook. Want anders ging je kliekjes krijgen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Tranquillity schreef:
    Ik vind ze eigenlijk allebei niet nodig. En zo gaat quizlet meer en meer op netlog, hyves en weet ik veel wat gaan lijken.

    Helaas gaan beide ideeën er niet komen, ivm met alle redenen die hierboven genoemd staan.


    Wie du mir, so ich dir.