• Hebben jullie ook zo'n punt in je leven gehad dat het totaal mis ging? Dat je het écht even niet zag zitten.

    Op mijn vierde scheidden mijn ouders. Op mijn zesde liet ik mijn school met al mijn vriendinnen in België achter om in Nederland een nieuw leven te starten.
    Nooit heb ik problemen gehad. Tot mijn zesde niet. Toen ik in Nederland kwam ben ik gepest. Van groep 4 tot het tweede van het middelbaar.

    Willen jullie ook een keer één moment van je leven overdoen? Zoja, welk moment zouden jullie over willen doen?

    Ik het moment dat ik naar mijn school keek, mijn oude school, en dacht: "dat was het dan."

    God, ik voel me zo slecht op dit moment. Ik heb echt álles achtergelaten. Van de zo veel vriendinnen die ik in België had, heb ik er nog met maar één contact. Met maar één! Ik zou zo graag willen dat ik nooit in Nederland was komen wonen. En ik weet dat ik een hele boel mooie dingen hier ook zou hebben opgegeven, maar ik mis het zo. Ik mis iedereen zo. Ik ben verdomme zó aangepast de laatste paar jaren.

    Hé. En niet dat iemand het leest, maar het is toch fijn even mijn hart te luchten door het er even uit te schrijven.


    rules don't stop me

    Nou, dat heb ik ook wel eens. Maar kan je anders niet je laatste jaar doen in België. En dan in die tijd contact proberen te nemen met je oude vriendinnen??

    een aantal momenten XD

    1. op mijn 2e scheidden mijn ouders
    2. sinds mijn 5e mijn vader nooit meer gezien
    3. na groep 2 naar anderen school
    4. na groep 3 naar anderen school
    5. mijn duitse familie niet meer gezien door familie ruzie.

    dat zijn wel de momenten wat ik anders zou willen hebben zien gebeuren ofzo.
    vooral de familie ruzie vind ik vervelend want ik had een goeie band met hun.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Dat is inderdaad kut, maar ik denk dat het tijd wordt dat je het loslaat. Je kunt het nu eenmaal niet terugdraaien hoe graag je dat ook wilt.

    Ik zelf hoef niets over te doen. Dingen die ik fout gedaan heb, daar heb ik van geleerd. En zoals mijn leven nu is vind ik het wel goed, dankzij 2 personen vooral. En daarbij heeft mijn verleden [/dat redelijk op het jouwe lijkt] me gemaakt tot wie ik nu ben, en daar kan ik best mee leven, met hoe ik nu ben.

    Sterkte in elk geval.(flower)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Nou, dat heb ik ook wel eens. Maar kan je anders niet je laatste jaar doen in België. En dan in die tijd contact proberen te nemen met je oude vriendinnen??


    Ik zou wel willen. Als mijn moeder me bij m'n vader zou laten wonen.
    Ik weet geen van de nummers van mijn vriendinnen. Ik kom 2 dagen in de twee weken naar mijn vader. Naar België dus. Mijn vader heeft die 2 dagen volgepland. Ik heb geen tijd om óók op mijn gemakje nog eens bij mijn oude vriendinnen langs te gaan. Daar heb ik écht gewoon geen tijd voor.


    rules don't stop me

    1. in groep 3 begon het pesten
    2. in groep 5 was het egt op het hoogtepunt
    3. in groep 7 andere school, ging niet egt veel beter
    4. begin 2008; veel te veel om op te noemen.


    I am an idiot, I move.

    Ja: Afgelopen mei/juni.
    Vader stopte alimentatie waardoor het hier een chaos werd en we 3 maanden zonder geld zaten + verkering ging uit na 2 jaar door iets heel lulligs en daar kwamen de examens nog bij waar ik met mijn enorme dosis zelfvertrouwen erg goed mee om kon gaan. Niet dus


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja: Afgelopen mei/juni.
    Vader stopte alimentatie waardoor het hier een chaos werd en we 3 maanden zonder geld zaten + verkering ging uit na 2 jaar door iets heel lulligs en daar kwamen de examens nog bij waar ik met mijn enorme dosis zelfvertrouwen erg goed mee om kon gaan. Niet dus


    Wauw, dat lijkt me echt heel erg. Vooral als het allemaal tegelijk komt.


    rules don't stop me

    De periode dat mijn vader ziek was.
    En t pesten.


    It's heavy but you are not the only one

    Mijn vader is alcoholieker. Voor hem was het te veel moeite om het veiligheidspoortje voor de trap dicht te doen zodat ik recht van de trap viel als 1-jarig babytje. Op mijn 2 jaar, is mijn moeder eindelijk gescheiden van mijn vader, maar alimentatie wilde hij niet betalen. Hierdoor hadden we het altijd heel moeilijk. Op mijn 3 jaar heeft mijn vader me voor twee weken met vreemde mensen naar de zee gestuurd terwijl hij eigenlijk op mij moest passen. Hieraan heb ik een trauma overgehouden, denk ik. Ik ben nooit meer hetzelfde geworden. Ondertussen liep de rechtzaak van de scheiding tussen mijn ouders nog steeds, omdat mijn vader het leuk vond ons zo in geldproblemen te brengen. Na 11 jaar en een paar miljoen euro minder was het eindelijk ten einde, maar dat even ter zijde. Ook vond hij het leuk een keertje onze raam aan diggelen te gooien met een baksteen, uit woede. Zo kwammen we in nog meer geldproblemen, maar dat leek hem niet te deren.
    Ik heb mijn vader al 10 jaar niet meer gezien, ik ben in totaal 6 keer verhuisd en heb op 7 verschillende scholen gezeten.
    En nu sta ik een soort van op instorten, leuk toch?

    - ouders gescheide op me 10e
    - gekloot gehad met alles wat maar kan (jeugdzorg enzo)
    - voor moete kome bij rechter
    - vriendje overleden
    - vader in ziekenhuis met hardinfarct
    - uit huis geplaatst
    - gepest
    - moeder al 7/8 jaar nie meer gezien of gehoord (gelukkig)

    zo kan ik nog wel ff verder gaan :)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Eeehm, vorig jaar.
    Ik zat in zo'n dip enzo, mijn ouders stonden, na zo'n 5 jaar lang ruzie te hebben gehad, op het punt om de knoop door te hakken dat ze wilden scheiden.
    En toen begon ik met snijden enzo. En ik dacht vaak aan zelfmoord enzo, en ik wilde er een eind aan maken en dat soort stuff.
    Nu gaat het wel weer wat beter..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    beuh, zoveel.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Echt kút!
    Wat ik over zou willen doen, of had willen voorkomen is;

    - Mijn ouders gingen scheiden op mijn 5e.
    - Ik ben 13x verhuisd en ga 14 februari wéer verhuizen. Steeds als ik vriendinnen heb gevonden, gaan we weer weg.
    - Dat ik mezelf ooit eens heb gesneden, en dat ik nu een litteken heb.
    - Dat ik doorhad verteld tegen een vriendin dat mijn bf anorexia heeft, en nu geen vriendinnen meer met me wilt zijn.
    - Dat ik 1 jaar geen contact meer had met mijn pa, en me halfzusje niet zag opgroeien, en toen we eindelijk weer kwamen, ze al 2 jaar was.
    - En dat ik in de 1e erg werd gepest door mijn STIEFZUS. Maar me moeder is al weg bij die man. Dat is dan wel een pluspunt/]

    Veel sterkte!
    .. x


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ehm
    Scheiding van mijn ouders
    Ik net die éne jonge NOOIT ontmoet had
    Ik beter had uitgekeken toen die vrachtwagen langs reed ..
    En mijn school nog een keer over doen zodat ik mijn mond een keer open zou doen

    Mijn vader is alcoholieker. Voor hem was het te veel moeite om het veiligheidspoortje voor de trap dicht te doen zodat ik recht van de trap viel als 1-jarig babytje. Op mijn 2 jaar, is mijn moeder eindelijk gescheiden van mijn vader, maar alimentatie wilde hij niet betalen. Hierdoor hadden we het altijd heel moeilijk. Op mijn 3 jaar heeft mijn vader me voor twee weken met vreemde mensen naar de zee gestuurd terwijl hij eigenlijk op mij moest passen. Hieraan heb ik een trauma overgehouden, denk ik. Ik ben nooit meer hetzelfde geworden. Ondertussen liep de rechtzaak van de scheiding tussen mijn ouders nog steeds, omdat mijn vader het leuk vond ons zo in geldproblemen te brengen. Na 11 jaar en een paar miljoen euro minder was het eindelijk ten einde, maar dat even ter zijde. Ook vond hij het leuk een keertje onze raam aan diggelen te gooien met een baksteen, uit woede. Zo kwammen we in nog meer geldproblemen, maar dat leek hem niet te deren.
    Ik heb mijn vader al 10 jaar niet meer gezien, ik ben in totaal 6 keer verhuisd en heb op 7 verschillende scholen gezeten.
    En nu sta ik een soort van op instorten, leuk toch?

    En wat wil Enya nu doen?? Die wil naar je huis lopen en de deur opengooien. En je een heel erg dikke knuffel geven. En dat kan ik toch zo goed. =D