• heeehoi '$

    ik zou het wel leuk vinden,
    als we foto's op ons profiel konden zetten;
    het is ook wel leuk gewoon bij foto's.
    maar op een profiel zou het toch nog wát persoonlijker maken?
    misschien een leuk idee?

    --
    waarom wel foto's in un mapje,
    en niet op je profiel?
    op un profiel is het veel leuker,
    want niet eens alle foto's kunnen in die mapje.


    xkusjes.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 19:09 ]


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Mensen.
    Voor je een suggestie plaatst, kijk dan eerst is of hij al is voorgesteld, afgekeurd enzo ._.


    - hoi ;D

    Ten eerste vind ik 'un,' bloed irritant -sorry maar we leven in Nederland hoor,-. Ten tweede, maakt een foto Quizlet traag, plus het staat erg onoverzichtelijk, én Quizlet kan er (technische)*dacht ik* problemen van krijgen. & ten derde, vind ik het totaal overbodig. Dit is Quizlet hoor, geen Netlog! En ten vierde, je hebt al de ruimte om honderd foto's in je fotoboek te proppen. Is dat dan nóg altijd niet genoeg? Wees blij dat je überhaupt al foto's mag plaatsen!

    ~Ik ben dus tegen dit voorstel dat al meerdere malen is voor gesteld,~

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 19:16 ]


    .

    Jesus, kunnen jullie normààl reageren? Als jullie pist zijn, ga dan weg van het forum, ofzo? Ik vind het idee ook niet zó heel goed, maar jesus zeg, kan je wel even normaal zeggen.

    Flicka schreef:
    (...)

    ooh nou rustig maar?
    het was maar un voorstel ?:S
    jezus.

    Sorry, het kwam er wat aggressiever uit dan ik bedoelde.
    Maar weetje, dit is en blijft quizlet, en als we dan foto's op profielen zetten, je respects kan neerzetten bij foto's etc. dan ís het geen quizlet meer.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Is al eerder voorgesteld, maar is afgewezen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je profielfoto staat al op je profiel. Is dat dan niet genoeg?
    Deze site draait niet enkel om foto's.
    -niet kwaad bedoeld-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gaat er niet komen. Dit is al vaak genoeg besproken. Dit is officieël geen profielensite maar een Quizlet site. Het is niet de bedoeling dat dit een facebook, netlog, hyves-isch iets word :Y). Dus, nee gaat er niet komen.


    Wie du mir, so ich dir.