• ja, daar ben ik benieuwd naar :9~

    die van mij begon met dat ik na school mee ging naar een vriendin en bij die vriendin bleef slapen, en het was heel gezellig. En we zijn naar new moon geweest :9~
    en vandaag heb ik niks uit gevoert, haha :'DD
    maar 't was heeel gezellig :Y)
    en nu zijn jullie aan de beurt! :Y)

    Met mijn rapport waar ik één onvoldoende had, wat bleek een computerfout te zijn (:


    Cowards die many times before their deaths.

    De vakantie is amper begonnen en mijn nicht blijft hier weer slapen! ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    nou mijn vakantie begon met donderdag en vrijdag sneeuwvrij:9~


    I solemny swear i am up to no good

    Een vriendin die me in de steek liet voor een jongen.
    Toen een halve dag in de kou in de stad en daarnet was ik naar mijn oom die ws nog 2 weken te leven heeft. En ik moet straks werken.

    Niet zo leuk dus :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Met mijn rapport -wat overigens redelijk was-
    En ben vandaag met mijn zus Twilight gaan huren. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Niet zo interessant, eigenlijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn vakantie ging van start met tranen in mijn ogen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Vrijdag toen ik sneeuwvrij had. Toen werd ik iets van 12 uur wakker gemaakt door mijn moeder omdat ik telefoon had :'D

    Runway schreef:
    Mijn vakantie ging van start met tranen in mijn ogen.

    Camille, jij moet mij even gaan bij praten, want mireille wil het nu wel weten ;3
    zal ik even op msn komen? =3

    Slapeeen, slapen en slapen (': tot nu toe was mn vakantie zo, de rest zie ik nog wel .


    Life begins at the end of your comfort zone

    Saaaai.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gisteravond met 3 uur toneel, vandaag 5 uur toneel en morgen weer 5 uur toneel. Lang leve het repetitieweekend :Y)
    I'm serious, it's fun 8DD

    En oh ja! Mijn vakantie begon ook, met gisteravond na toneel zomaar overgeven 8DD

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 22:05 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Leeuk ='D
    Het begon toen ik gister al om 9.45 uit was, in plaats van 11 uur x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Eeuh, ik begon vroeger met vakantie omdat ik ziek was, zodra ik beter was ging ik winkelen met marsmel! ^^, en dan is mijn vriendje hier komen slapen, en morge vertrek ik naar london ;)


    Your Butt is Mine!

    Eh..Gister beetje met vrienden gezeten. En nu een persoon super erg missen dat nu in engeland zit );


    your eyes are like stars in the night.