• Nou ik volg Destine op twitter en soms dan 'reply' ik wel eens naar hun. Dat heb ik 3 of 4 keer gedaan en alle keren zijn beantwoord, en alle keren door Hubercht! XD Ik vind dat best eng want ze antwoorden nooit op andere fans ;x

    Hebben jullie dat ook wel eens gehad?


    -

    Ik volg ze. Hubrecht antwoord indd echt facking vaak echt freaking awesome. dat was een keer gebeurd op school ik had nog geen minuut geleden iets gestuurd of hij was meteen beantwoord dus ik was meteen helemaal hyper


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Heet een van hun toevallig van hun achternaam oogst? of ergens in die richting?

    Want dan heeft diegene als docent of stagaire op onze school gezeten(cat)

    Maar ik ben geen fan van hun, en ik heb geen zin om hun op te zoeken om te kijken of een van hun van hun achternaam Oost heet:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ja, Kevin Kane (van Powerspace, lol jk, van Bad City) @replied m'n zus steeds :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    XLightAngelX schreef:
    Heet een van hun toevallig van hun achternaam oogst? of ergens in die richting?

    Want dan heeft diegene als docent of stagaire op onze school gezeten(cat)

    Maar ik ben geen fan van hun, en ik heb geen zin om hun op te zoeken om te kijken of een van hun van hun achternaam Oost heet:Y)

    Nee, geen van hun heeft die achternaam (:
    Edit: Er heet er wel 1 Troost, bedoel je die achternaam?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 23:36 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    zover ik weet doet hubrecht dat op twitter, en beandtwoord hij zo veel mogelijk, laurens op hyves, en dan iemand weer facebook geloof ik en iemand weer myspace??

    -ooopss ik zie nu dat me vriendin nog aangemeld was op haar pc, ik heet Destine op quizlet btw-:X

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 23:35 ]

    Hier mag btw een slotje op, haha als ik dit lees voel ik me heel dom? :x


    -

    Miauw schreef:
    (...)
    Nee, geen van hun heeft die achternaam (:
    Edit: Er heet er wel 1 Troost, bedoel je die achternaam?


    Jaah!
    Ik weet niet of het waar is, maar ik hoorde het van 2 kinderen uit mijn klas, en die 2 kinderen zijn altijd heel eerlijk enzo:X


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Jaah!
    Ik weet niet of het waar is, maar ik hoorde het van 2 kinderen uit mijn klas, en die 2 kinderen zijn altijd heel eerlijk enzo:X

    Dan is het Laurens die jij bedoelt, de toetsenist. Het zou best kunnen hoor (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nou kijk, je ziet alleen replies aan mensen die jij ook volgt of als je het zelf bent (:
    & het is altijd Hubrecht omdat Destine de 'media' verdeeld hebben zegmaar.
    1 iemand is van twitter > hubrecht uds
    1 iemand van facebook. 1 van hyves enzovoorts.

    & ik ben ook 3x ofzo gereplied & in livechat iets van 10x mijn vraag beantwoord (hoera)


    It ain't broke, so don't fix it.