• Hey Lieve Q,

    Over 1,5 week is het zover, ik word 18.
    Naast een boel geregel is het natuurlijk altijd leuk om een jaartje ouder te worden. Volgens de wet is 18 wel een redelijke mijlpaal die je behaald, maar daar wil ik het eigenlijk nu niet zozeer over hebben.

    Ik word 18, Freaking 18, en weet je wat dat betekent? Mijn ouders zorgen al 18 jaar voor me ;O Die zielige ouders van mij... Nee grapje, als ik mijn ouders mag geloven ben ik best een lief kind, hahaha.
    Straks ben ik voor de wet 18 en moet ik een beetje op eigen benen gaan staan. Het moment dat ik uit huis zal gaan komt steeds dichterbij, het moment dat ik een vaste partner ga vinden komt steeds dichterbij, het moment dat ik helemaal uit ga vliegen komt steeds dichterbij.... Na al die jaren dat mijn ouders voor mij gezorgd hebben en me tot dit punt hebben gebracht... Ik vind dat gewoon enorm bijzonder.
    Echt niet iedereen heeft het geluk om tot zijn 18 bij zijn ouders te kunnen wonen. Om een goede band op te bouwen met z'n ouders. Om zijn ouders uberhaubt te kennen.
    Nu mijn 18e verjaardag in de buurt komt, ben ik me daar ineens heel sterk van bewust... en daarom wil ik graag mijn ouders bedanken. Ipv een cadeau te krijgen, wil ik hen graag een cadeau schenken.

    Naast een brief waarin ik uitleg hoe blij ik met ze ben, ben ik opzoek naar een cadeau. Wat zou ik mijn ouders kunnen schenken?

    Daarvoor schakel ik jullie dus in, haha. Hebben jullie ideeën voor een cadeau? Een bijzonder knutselwerk of een voorwerp die ik uit de winkel kan halen. Just let me know. Wat zou ik kunnen doen om te laten zien hoe dankbaar ik met het ben?

    Groetjes,
    The Almost 18 girl, Jerina c:


    ~My Mind Is Free~

    Dit is het eerste idee wat ik kan bedenken:
    Heb je oude jeugdfoto's die je na zou kunnen maken? Dus dezelfde houding aannemen als in die foto's en met een soortgelijke outfit.
    En van die verschillende nagemaakte foto's een fotoboekje maken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brendon schreef:
    Dit is het eerste idee wat ik kan bedenken:
    Heb je oude jeugdfoto's die je na zou kunnen maken? Dus dezelfde houding aannemen als in die foto's en met een soortgelijke outfit.
    En van die verschillende nagemaakte foto's een fotoboekje maken.


    Oeeh, dat is best een leuk idee! En dan heb ik inderdaad wel hahaha. Thx!


    ~My Mind Is Free~

    Oooh, zo'n glazen pot met x aantal briefjes/redenen waarom ze zo fantastisch zijn?


    Mhm?

    Sarn schreef:
    Oooh, zo'n glazen pot met x aantal briefjes/redenen waarom ze zo fantastisch zijn?


    Oehh ja, dat is ook leuk!! Thx!


    ~My Mind Is Free~

    Superleuk idee! en dan ben ik de persoon die mijn 18e verjaardag gewoon geskipt heeft, ik was niet eens thuis op m'n 18e verjaardag

    Je zou ze misschien zo'n weekendje weg pas kunnen geven? Of een restaurantcard of bioscoopbon oid? En daarbij dan wat lekkers, dingen om te ontspannen ofzo. En dan een kaart erbij "Omdat jullie al zo lang voor mij moeten zorgen, hoeven jullie dat nu even niet te doen" ofzo haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb eerst boekjes gemaakt 'mam wat ik je nog wil zeggen' van bol.com mam was er erg blij mee :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een leuk idee. Waar ik aan dacht is geef ze iets wat ze samen kunnen doen. Of wat ik doe dit jaar een mama verwendagje dus wij zijn gaan eten en naar de film op mijn kosten en rat doe ik met mijn papa ook.

    Als je dst teveel geld vind kun je ook een potje maken met nooie en gekke herinneringen. Heb ik gemaakt voor een vriendin die 21 id


    Change is for weirdos ~ Niall Horan