• ups, ik vroeg me af welke artiesten jullie écht waarderen. Wie inspireert jullie, voor wie hebben jullie ontzettend veel respect. En dan bedoel ik dus geen obsessies, dat vind ik juist geen respect.
    Voor mij is de persoon die mij op veel manieren heeft geïnspireerd Emppu Vuorinen (Compilatie van zijn werk). Luister bijvoorbeeld naar de solo van 'Swanheart', 2:25. Dat kan je toch niet niet mooi vinden? Hij neemt de muziek in zich op en creeërt een solo die in nog geen halve minuut het hele lied omschrijven en de emoties nog sterker benadrukken. Ik ben gitaar gaan spelen omdat ik zijn werk zo prachtig vond, dat wou ik ook doen. Ik kan niet eens beschrijven wat de muziek van hem en zijn band voor mij betekend hebben. (Het klinkt nogal fangirlish, maar dat is het niet :'D)
    En nu jullie :3
    Edit: I'm talking about artists dudettes :3

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 16:09 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 dec 2009 - 20:21 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bill kaulitz


    I need you like a heart needs a beat

    Voor Daniel Radcliffe. Hij doet het zo geweldig in Harry Potter en heeft ook nog andere films gedaan die leuk zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Für mah friends, want in mijn ogen zijn zij artists dude :Y)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 11:58 ]


    Love is forever. At least, that's what they say.

    Beyoncé & Ryan Sheckler, omdat hun normaal blijven ondanks alle aandacht en al het succes. Ze worden niet arrogant or what so ever.
    En natuurlijk voor mijn papa en mijn mama <3


    I'd rather go naked than wear fur.

    Eminem, omdat zijn liedjes teksten altijd verschrikkelijk mooi zijn en omdat hij ook schrijft over zijn echte leven.
    Billie Joe Armstrong, hij is niet alleen -in mijn ogen- één van de beste zangers, maar ook de beste entertainers. Doe het hem maar eens na om een zaal van meer dan 8000 man mee te krijgen. Echt, spectaculair.
    En Green Day op zijn geheel. Gewoon, omdat ze Green Day zijn -en nog andere privacy redenen.

    Oke geen obsessies (;

    Lady Gaga :Y)
    Waarom? Omdat ze zich weet uit te drukken van vroeger toen ze gepest werd (:

    Corey Taylor -Slipknot, Stone Sour & nog 1-
    Omdat hij ondanks zijn problemen vroeger *Snuff* toch weet door te worstelen.

    Jimmy Page -Led zeppelin-
    Een legendarische gitarist! Vooral bij Stairway To Heaven laat hij het beste zien.

    Jimi Hendrix
    Ja nog een legende. Wel een dode ondertussen. Maar hij leerde gitaar in achterbuurten en nu nog worden nummers van hem gespeeld.

    Bob Marley
    PEACE MAN!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Tyson Ritter _O_
    Omdat hij terwijl hij eigenlijk in het hospitaal hoorde liggen nog optrad en dus alles over heeft voor z'n fans. Hij is gewoon amazing :9~

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 14:22 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    lacey mosley.
    de zangeres van flyleaf,die al zovele heeftmeegemaakt,bv d'r vriendin die vermoordt werd doordat ze in god geloofde(zie liedje cassie) en toch blijft ze doozingen,en vol levenslust.
    ik kijk echt naar d'r op.

    Queen, Good Charlotte, dEUS, en nog véle anderen.


    007

    Joey Jordison,Lady GaGa,Bill Kaulitz,Eminem&Jimi Hendrix. <3' :')


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Oh en de mensen van Music For Life en Martin Luther King.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 11:17 ]