• Hiii, ik (en een paar andere Q'ers) hadden onlangs de onweerstaanbare drang om nog eens een Percy Jackson RP te starten. Hier had ik een paar ideetjes voor en ik vroeg me af waarvoor het meeste interesse is. (: Omdat ik enkel PJO en HOO gelezen heb, laat ik de boeken erna sowieso buiten beschouwing haha. Andere ideeën zijn ook steeds welkom. Ik denk sowieso nog na over overkoepelende verhaallijnen (:

    1. De Tweede Wereldoorlog
    1945. De Tweede Wereldoorlog, aangevoerd door kinderen van Zeus en Poseidon aan de ene kant en kinderen van Hades aan de andere, is net voorbij, maar de spanning in Kamp Halfbloed is nog steeds te snijden. Zullen de goden de spilfiguren straffen? Hoe gaan hun kinderen om met die beslissingen?

    (Hier kunnen nog kinderen van de Grote Drie bestaan)

    2. De revoluties van de Sixties
    1965. De wereld staat op stelten. Oorlogen breken overal ter wereld uit en deze keer hebben de kinderen van de Grote Drie er helemaal niets mee te maken. Vooral in de Verenigde Staten is de Vietnamoorlog groot nieuws. Her en der ontstaan protesten - bewegingen die strijden voor mensenrechten. Ook Kamp Halfbloed ontsnapt niet aan de strubbelingen.

    (Hier kunnen geen kinderen van de Grote Drie bestaan)

    3. Het multiculturalisme van de Nineties
    1992. De Koude Oorlog is al even voorbij en alles lijkt rustig in Kamp Halfbloed. (Hier heb ik eigenlijk het minst inspiratie voor maar ik vind de nineties gewoon leuk oeps.)

    (Hier kunnen ook geen kinderen van de Grote Drie bestaan)

    4. De technologisering van de 21ste eeuw (heden)
    2023. Na de godenoorlogen aan het begin van de 21ste eeuw, lijkt alles in Kamp Halfbloed relatief kalm. Eigenlijk bijna saai. Kampactiviteiten gaan hun gewone weg, kinderen van goden krijgen de erkenning die ze willen. Doordat alles zo vlot en normaal verloopt, begint er stilaan toch wat onrust te komen... De halfgoden willen actie; kunnen niet langer stilzitten. Sommigen van hen beginnen zelfs bewust onrust te stoken...

    (Hier kan iedereen bestaan lol)

    Welke setting lijkt jullie het leukst?


    help

    Hehe t kan allemaal gwn zo leuk worden!!

    Yaaay it's here

    Ik kan echt niet kiezen :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oeh, dit klinkt interessant


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oehhh een Percy Jackson rpg! I'm in :Y)

    Ik heb even voor de laatste optie gestemd maar de 90's kan me ook wel leuk kijken!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oeh dit klinkt leuk!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ooooh, ik heb hier eigenlijk wel interesse in! Alleen geen voorkeur voor tijdssetting, haha.


    Stenenlikker

    froukje je hebt geen tijd, froukje je hebt geen tijd, froukje je hebt geen---hnnnnngggg 😍


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    froukje je hebt geen tijd, froukje je hebt geen tijd, froukje je hebt geen---hnnnnngggg 😍



    help

    Morozova schreef:
    (...)



    I really, really want to, maar ik heb nog een RPG liggen die ondertussen magerder is dan Oliver Twist met hoezeer ik 'm verwaarloosd heb :'D Die krijgt echt eerst wat aandacht, hahahaha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    I really, really want to, maar ik heb nog een RPG liggen die ondertussen magerder is dan Oliver Twist met hoezeer ik 'm verwaarloosd heb :'D Die krijgt echt eerst wat aandacht, hahahaha



    Aah, ik snap het best hoor! Voor mij is het ook oké als je wat trager bent, but it do get a little complicated als al je tegenspelers aan lichtsnelheid antwoorden 🙃


    help

    Morozova schreef:
    (...)


    Aah, ik snap het best hoor! Voor mij is het ook oké als je wat trager bent, but it do get a little complicated als al je tegenspelers aan lichtsnelheid antwoorden 🙃


    Lichtsnelheid HAHAHHA

    Carpe_Diem schreef:
    (...)

    Lichtsnelheid HAHAHHA


    You know who I'm talking about


    help

    [q][/q]

    Morozova schreef:
    (...)

    You know who I'm talking about


    Morozova schreef:
    (...)

    You know who I'm talking about


    Even I know ;p

    Ik heb overigens nog altijd geen keuze kunnen maken uit welke setting :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Syaoran schreef:
    (...)

    Even I know ;p

    Ik heb overigens nog altijd geen keuze kunnen maken uit welke setting :'D


    (A)

    Achhh komt goed joh! Het wordt sws leuk (: