• Het is vrij duidelijk .. ,, wie vind je het mooIst?

    Wie vind je het mooist ? (uiterlijk)
    Wie vind je het mooist? (innerlijk)

    Ik vind tom het Knapst! <3
    maar innerlijk zo ik voor gustav gaan<3

    Uiterlijk - Gustav
    Innerlijk - Gustav Ö


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    uiterlijk: tom
    innerlijk: tom [hij heeft egt fucking droge humor x] ]

    Uiterlijk: Bill x3
    Innerlijk: Bill x3

    uiterlijk:Tom
    innerlijk: Gustav

    uiterlijk ; Tom
    inerlijk ; Tom , ook al is het een player,ik val nu eenmaal op players, hoe vaak het men hart al gebroken mag hebben..


    And all the girls in the front row scream your name.

    Uiterlijk; Tom
    Innerlijk, Tom
    Iedereen zegt dat het een player is. Maar hebben ze bewijzen fzoo? Misschien maakt hij af en toe grapjes daarover, maar dat wil nog niet zeggen dat hij elke week een meisje played fzoo, daar heeft hij trouwens geen tijd voor..
    Ik vindt dat iedereen wat bevooroordeeld geraakt door al die verhaaltjes op quizlet.nl dat hij oversext is enzoow..
    Dus Tom x'D

    Uiterlijk : Bill
    En..
    Inerlijk : OOWK bill:P


    i can't pretend you're nothing special

    Uiterlijk: Bill/Tom
    Innerlijk: Bill/Georg

    Uiterlijk; Tom
    Innerlijk, Tom
    Iedereen zegt dat het een player is. Maar hebben ze bewijzen fzoo? Misschien maakt hij af en toe grapjes daarover, maar dat wil nog niet zeggen dat hij elke week een meisje played fzoo, daar heeft hij trouwens geen tijd voor..
    Ik vindt dat iedereen wat bevooroordeeld geraakt door al die verhaaltjes op quizlet.nl dat hij oversext is enzoow..
    Dus Tom x'D


    Hij zei in een interview dat hij in elke stad waar ze op tour zijn geweest , sex gehad heeft met een meisje , ik weet niet of ik dat moet geloven maarja...

    (...)

    Hij zei in een interview dat hij in elke stad waar ze op tour zijn geweest , sex gehad heeft met een meisje , ik weet niet of ik dat moet geloven maarja...

    Tom grapt graag, volgens mij heeft hij echt niet bijzonder veel one night stands hoor

    (...)
    Tom grapt graag, volgens mij heeft hij echt niet bijzonder veel one night stands hoor


    njaa , kan wel , maar nu ik daar eigelijk aan denk..
    is tom eigelijk gespot met een meisje al gaandend naar zijn kamer?? [vraag komt plots in me op ]

    tom en nog is tom


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Uiterlijk: Bill
    Innerlijk: Bill
    <3333

    Uiterlijk; Tom
    Innerlijk; Bill

    (...)

    njaa , kan wel , maar nu ik daar eigelijk aan denk..
    is tom eigelijk gespot met een meisje al gaandend naar zijn kamer?? [vraag komt plots in me op ]
    neej xD