• Dat vraag ik me echt af, want eigenlijk als je goed nadenkt zijn alle grote modeontwerpers mannen. De bekendste; Karl Lagerfeld, die ziet er toch totaal niet gay uit?? Hij ziet er net stylish uit! Zeker voor zijn leeftijd. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind dat zelf ook niet
    Hmmm
    Misschien omdat de meeste mannelijke modeontwerpers gay zijn?
    Nee. Ik weet het echt niet:O


    You can't have a rainbow without a little rain...

    Ze zeggen dat het zo is , omdat jongens die 'gay' zijn zoveel bezig zijn met hun uiterlijk , dat het ijdeltuiten zijn . En de kleren die ze dragen zijn meestal ook anders dan 'gewone 'jongens .

    But , I Like 'Gay ' Boys
    Ik vind ze totaal niet gay , ik vind ze leuk (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Nou ik ken niemand die die jongens gay vind :')


    -

    ik vind het wel leuk als jongens zich in mode gaan intereseren.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Genius schreef:
    Nou ik ken niemand die die jongens gay vind :')


    Misschien ken je er wel, maar weet je het gewoon niet van hun dat ze die mening daarover hebben.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Geen flauw idee ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Haha, ik weet niet.
    Maar wij hebben op school een leerkracht, hij geeft make-up maar is ook een heel erg bekende mode ontwerper en die is wel gay. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Silbermond schreef:
    Meestal zeggen mensen dat omdat ze ergens jaloers zijn en ergens bang zijn voor homoseksualiteit, klinkt achterlijk maar in mijn omgeving is dat nog altijd zo geweest, dat mensen om die redenen zo reageren. En dan vooral het jaloers aspect, ook omdat ze zelf niet durven en bang zijn om voor lul te lopen.


    Helemaal waar. (:
    Zelf ben ik geen persoon die zich bezig houdt met vooroordelen, dus zou ik nooit zeggen dat alle jongens die van mode houden gay zijn. [Ook wel omdat mijn ingebouwde gaydar tot nu toe altijd correct is geweest, en ik het dus meestal wel meteen doorheb welke jongens/mannen gay zijn en welke niet. (': ]


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Omdat die jongens er gay uitzien?

    xCryingRain schreef:
    dat is precies zo met leuke jongens.
    Ik val heel vaak op jongens die gay zijn haha :X

    Jij ook al? _O_


    Brubl

    Sagesse schreef:
    Haha, ik weet niet.
    Maar wij hebben op school een leerkracht, hij geeft make-up maar is ook een heel erg bekende mode ontwerper en die is wel gay. (cat)


    Een leerkracht met make-up! Al goed zit die niet op mijn school, want ik heb echt een MEGAGROOT zwak voor guyliner. :P


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Omdat ze "homo's" associëren met "mode".


    None but ourselves can free our minds.

    omdat dat meestal zo is (: ?
    de superknappe jongens die er ongelofelijk uitzien,zijn meestal homo,dat weet ik uit eigen ervaring.


    everybody needs a song.

    Omdat ze zich soms gay gedragen.
    Voor de rest vind ik dat niet.


    Where there is a sea there are pirates...