• girls &' boyyss.


    myn bf heeft un vriendje,
    en ze heeft gehoord van un andere vriendin dat hij verder wil gaan dan zoenen, maar dat hij het niet tegen haar durft te zeggen omdat hij bang is dat ze het te snel vind gaan en dan niet meer iets met hem wil,
    ze weet even niet wat ze moet doen;

    tipss ?

    okee, aan dat afwachten hebben we nix,
    en ook niet van laat de jongen beginnen want we leven in de 21e eeuw mensen, als jongens persee moeten beginnen dat is zoo 2008,
    girls kunnen ook hun power laten zien


    xkus.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 20:23 ]


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    ItsYouAndMe schreef:
    Hoe lan zijn ze al samen??,


    vandaag 16 weken. Maar ze voelt zich ook heel vertrouwd enzo bij hem. Als ze zeg maar een aanval krijgt(door persoonlijke redenen, die ze binnenkort aan hem gaat vertellen omdat ze het niet eerder kon) is hij ook de enige die haar rustig kan krijgen.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Nou, wat wil ze zelf?
    Als ze het wil, is het misschien handig dat zij het tegen hem zegt.. Of..
    Ik weet het eigenlijk helemaal niet.. ;x

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 18:27 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Nou, wat wil ze zelf?
    Als ze het wil, is het misschien handig dat zij het tegen hem zegt.. Of..
    Ik weet het eigenlijk helemaal niet.. ;x


    ze wil wel, maar ze is bang dat die vriendin het had verzonnen en dat als zij erover begint dat hij het dan te snel vind gaan en dat hij haar niet meer wil><'


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ze kan er het beste gewoon met hem over praten denk ik. Ooit zal het er wel van komen, dus dan kunnen ze het er beter al over hebben toch?

    Ze moeten met elkaar er over praten,want dit werkt niet


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    Ze moeten met elkaar er over praten,want dit werkt niet


    Het probleem is, zij durft er niet over te beginnen omdat ze bang si dat die vriendin het verzon en hij het te snel vind gaan.

    Hij durft er niet over te beginnen omdat hij bang is dat ze het te snel vind gaan en omdat ze zeg maar problemen heeft.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Fragile schreef:
    Ze kan er het beste gewoon met hem over praten denk ik. Ooit zal het er wel van komen, dus dan kunnen ze het er beter al over hebben toch?


    ze hebben het er wel is over, maar dan zegt hij:

    De gemiddelde leeftijd is 15. Ik bén 15. En dan komen er van beide kanten wat kut opmerkingen enverder wordt er niks meer over gezegd omdat het dan een ander onderwerp wordt.
    En meestal is dat nog in een groep ook.


    Stop holding me under and let me breathe.

    wat
    un kut antwooooooorden
    ut spijt me zeer,
    maar hier heeft die meisje toch niets aan?


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    YorickLove schreef:
    (...)

    Het probleem is, zij durft er niet over te beginnen omdat ze bang si dat die vriendin het verzon en hij het te snel vind gaan.

    Hij durft er niet over te beginnen omdat hij bang is dat ze het te snel vind gaan en omdat ze zeg maar problemen heeft.

    Zeg dat tegen hun,meschien durven ze het dan wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Boyiloveyou schreef:
    wil zij ook verder gaan ?
    dan kan zij initiatief nemen.
    wil ze niet verder gaan,dan moet ze zeggen tegen hem dat ze dingen rustig aan wil doen (:


    For once I want to be the car crash.

    Rosebeat schreef:
    Niets? Als zij het nog niet wilt, gewoon nog niet aan beginnen.

    Luctus schreef:
    (...)
    Zeg dat tegen hun,meschien durven ze het dan wel.


    het helpt niet><''


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ze moet hem vertellen of ze ook al verder wilt gaan of niet. Het maakt niet uit dat ze dat ergens gehoord heeft. De jongen zal al blij zijn dat ze het normaal opvat.