• ... door de volledige seizoen 1 tot en met 9 boxset van How I Met Your Mother te komen voor de verjaardag van mijn zus en maar liefst 140 euro in een keer floesj van mijn bankrekening te zien verschijnen. Het enige wat ik kan doen om mezelf niet gek te verklaren, is denken aan hoe ik haar al enkele jaren geen cadeau meer gegeven heb en dat ik eigenlijk toch nog een ruime overschot had van een fuif die we georganiseerd hadden met ons jaar. Maar geruïneerd nevertheless.

    Wat hebben jullie laatst aangekocht? (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oef, dat is meteen een groot bedrag. Wat heb ik laatst nog gekocht? Nu moet ik even denken. Ik denk dat dat het wol voor mijn handschoenen was.


    16 - 09 - '17

    eten rip
    geen idee meer, maar zie het zo je hebt goede kwaliteit hehe
    ik overwoog om alle got seizoenen te kopen, maar wacht tot alle seizoenen en films ervan zijn geweest.
    staat how i met your mother ook niet op netflix tho?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    MAAR WEL SUPER VET!! Ik zou echt zo onwijs blij zijn als ik jouw zus was, niet normaal.

    Hm, het laatste dat ik heb gekocht was kleding bij de Primark (uiteraard van de Harry Potter collectie)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    FinnBalor schreef:
    Oef, dat is meteen een groot bedrag. Wat heb ik laatst nog gekocht? Nu moet ik even denken. Ik denk dat dat het wol voor mijn handschoenen was.


    Handschoenen!! (Lijkt misschien overgereageerd, maar ik heb in geen jaren nog treffelijke handschoenen gehad, haha. :Y)) Hoe zien ze eruit?

    BirbRon schreef:
    eten rip
    geen idee meer, maar zie het zo je hebt goede kwaliteit hehe
    ik overwoog om alle got seizoenen te kopen, maar wacht tot alle seizoenen en films ervan zijn geweest.
    staat how i met your mother ook niet op netflix tho?


    Zonder eten overleef je niet en dan zou het zeker rip zijn, dus bekijk het zo. :Y)
    Ik ging ook eerst GOT voor d'r kopen ... mocht het niet zijn dat mijn pa al gezegd heeft dat die die ging kopen als alle seizoenen uit zijn en dat ik die stiekem ook half wil kunnen claimen, haha. Kan zijn, overigens, maar wij hebben geen Netflix, dus daar hebben we niet zoveel aan. (nerd)

    Sempre schreef:
    MAAR WEL SUPER VET!! Ik zou echt zo onwijs blij zijn als ik jouw zus was, niet normaal.

    Hm, het laatste dat ik heb gekocht was kleding bij de Primark (uiteraard van de Harry Potter collectie)


    Haha, dat is lief! c: Ik hoop dat zij er ook blij mee gaat zijn! (Alhoewel ik het haar maar een paar dagen later ga kunnen geven, jammer genoeg, want ze gaat naar PKP. :c)
    Aaaaah, de HP-collectie is echt awesome! Toen ik enkele maanden geleden in Berlijn was in de Primark overwoog ik ook er wat van te kopen, mocht het niet geweest zijn dat een vriend van me me de hele tijd een schuldgevoel zat aan te praten. Welke prints waren het? :D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Whoa, ik hoop dat jouw zus weet hoe dankbaar ze mag zijn met jou als familielid. Dat is behoorlijk indrukwekkend. En superlief van je! Ik hoop dat ze er blij mee is. :9~

    Het laatste wat ik heb gekocht was een pak soesjes en twee rollen afvalzakken, vanmiddag, in de supermarkt. Ik ben echter al een paar dagen aan het kijken naar microfoons en spraakherkenningssoftware, dus het is mogelijk dat er binnenkort een behoorlijk vergelijkbaar bedrag van mijn bankrekening verdwijnt, als ik pech geluk heb en dit geweldig voor mij blijkt te werken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En als je zus uiteindelijk de dvd-box toch niet wilt hebben, zou ik het niet erg vinden als je 'm aan mij geeft. *hint hint*

    Afgelopen vrijdag heb ik een bikini gekocht bij/van de BonPrix. Alleen het broekje was een maat te groot, dus ik mag nu wachten tot het broekje in de juiste maat weer geleverd kan worden. Ugh...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn laatste aankoop was een cadeautje voor BirbRon HAHA


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ahavah schreef:
    (...)

    Haha, dat is lief! c: Ik hoop dat zij er ook blij mee gaat zijn! (Alhoewel ik het haar maar een paar dagen later ga kunnen geven, jammer genoeg, want ze gaat naar PKP. :c)
    Aaaaah, de HP-collectie is echt awesome! Toen ik enkele maanden geleden in Berlijn was in de Primark overwoog ik ook er wat van te kopen, mocht het niet geweest zijn dat een vriend van me me de hele tijd een schuldgevoel zat aan te praten. Welke prints waren het? :D


    Ben nog maar pas begonnen met het breien van de handschoenen, haha. Maar het worden er vingerloze in een donkerblauwe kleur.


    16 - 09 - '17

    Ik heb vorige week bij de large besteld en deze week ook. Fwoesh 170 euro weg


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oei. Wel ik hoop dat ze er dan maar ontzettend blij mee is! Ik heb laatst ook zo'n duur verjaardgskado gekocht, aangezien mijn stiefpaps 50 werd. Wel, dan kan het wel voor een keer, maar het doet wel au ergens (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Altijd mooi om te zien hoe mensen dat dan toch goed proberen te praten voor zichzelf, haha. Denk eraan hoe blij je zus ermee zal zijn! It's worth it!

    Ik heb zondag twee paar schoenen, vier broeken en drie shirts gekocht. Ik ga een nieuwe studie doen in de business richting, dus ik wilde wat professionelere kleding. Plus, veel van mijn schoenen waren stuk (en had ik al minstens drie jaar) dus ik was hier ook wel echt aan toe. Ik leef heel zuinig dus dacht: nou, hard gewerkt, mag mezelf wel één dag wat gunnen. Doei 240 euro! Komt precies diezelfde avond de eerste factuur van mijn nieuwe studie binnen, auch. (huil)


    everything, in time

    Ik ben er afgelopen maand achtergekomen dat studeren duur is goh. Dus behoorlijk wat centejs minder na het bestellen van studieboeken en een adobe-licensie. (En stiekem ook A Court of Thorns and Roses, omdat iedereen er vet hyped over was en ik soms een beetje meeloperig ben ^^ Het valt niet tegen tho.)

    Maar wat ontzettend lief van je! Als zij er blij mee is, is het het vast dubbel en dwars waard geweest. Niets is zo mooi als een oprechte glimlach op het gezicht van je broer(tje)/ zus(je) na het geven van een cadeau waar je echt je best voor hebt gedaan.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mij gebeurt zoiets niet. Ik ben daar weer véél te voorzichtig voor. Ik wil heel graag bepaalde dingen voor mezelf kopen en ik heb het geld er voor, maar...
    En dan begint het 'overthinking':
    - Maar binnenkort komen er weer grote rekeningen aan.
    - Maar is het wel verstandig om mijn spaargeld aan te spreken terwijl ik graag over 5 jaar een huis wil kopen en dus genoeg startkapitaal moet hebben voor een lening?
    - Maar ik wil ook graag voor ons huidig appartement nieuwe rolgordijnen in de living, een nieuw matras (en een groter bed) in de slaapkamer, ik wil graag een terrasje voor op het balkon,...
    - Maar mijn vriend heeft een nieuwe gsm nodig en dan zijn zijn inbrengsten van die maand aan de gezamenlijke rekening wat minder en moet ik voldoende bijleggen.
    - Maar mijn vriend zijn auto is nog niet afbetaald.
    - Maar...

    Ik denk teveel na. Dus ik koop eigenlijk nooit dingen voor mezelf.
    En dan zou ik willen dat ik dat wel meer deed, maar dan begint de overthinking weer, want wanneer koop ik dan teveel voor mezelf? Wat is die overbodige luxe? Maar is bijna alles niet overbodige luxe?.... Meh.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Mij gebeurt zoiets niet. Ik ben daar weer véél te voorzichtig voor. Ik wil heel graag bepaalde dingen voor mezelf kopen en ik heb het geld er voor, maar...
    En dan begint het 'overthinking':
    - Maar binnenkort komen er weer grote rekeningen aan.
    - Maar is het wel verstandig om mijn spaargeld aan te spreken terwijl ik graag over 5 jaar een huis wil kopen en dus genoeg startkapitaal moet hebben voor een lening?
    - Maar ik wil ook graag voor ons huidig appartement nieuwe rolgordijnen in de living, een nieuw matras (en een groter bed) in de slaapkamer, ik wil graag een terrasje voor op het balkon,...
    - Maar mijn vriend heeft een nieuwe gsm nodig en dan zijn zijn inbrengsten van die maand aan de gezamenlijke rekening wat minder en moet ik voldoende bijleggen.
    - Maar mijn vriend zijn auto is nog niet afbetaald.
    - Maar...

    Ik denk teveel na. Dus ik koop eigenlijk nooit dingen voor mezelf.
    En dan zou ik willen dat ik dat wel meer deed, maar dan begint de overthinking weer, want wanneer koop ik dan teveel voor mezelf? Wat is die overbodige luxe? Maar is bijna alles niet overbodige luxe?.... Meh.


    Oh, daar best wel goed in vinden, maar ik zeg altijd tegen dat gedeelte van m'n brein dat 'ie stil moet zijn en anders mag verhuizen en dan koop ik het alsnog. Misschien niet heel slim, want dat gedeelte van mijn brein is het verstandige gedeelte.
    Geld is er immers om uit te geven, right? Dat vertel ik mezelf in ieder geval.
    Well, ik zou dat verstandige gedeelte soms vertellen dat hij een eind mag gaan fietsen en in de tussentijd koop jij wat leuks voor jezelf. Wat heb je aan geld als je er alleen maar verstandig mee omgaat?
    Wat ik wel doe wat ik dan weer verstandig van mezelf vind, is een limiet met mezelf afspreken. Ik mag één keer in de maand iets van ... euro voor mezelf kopen, mits ik m'n rekeningen nog kan betalen etc.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Beste zus ever!
    Ik heb een tijdje terug een heleboel goedkope prullaria besteld op Aliexpress. Dus dat moet binnenkort ook een keer stuk voor stuk door de brievenbus moeten vallen haha.