• Ik was van plan om een Story te maken over Axis Powers Hetalia (anime/manga over tijd rond de tweede wereld oorlog, met veel humor) met als hoofdpersoon Holland, Nederland is namelijk nog niet echt een character. ze heet Holland omdat the Neterlands in mijn ogen meer België+huidige Nederland is. (zo verwerk ik het ook, de Nederlanden was het land voor Holland en Belgie de twee aparte landen werden)
    Omdat het karakter van de persoon gebaseerd is op typische kenmerken van het land heb ik hulp nodig
    duitsland houd van worst, regels en honden.
    Frankrijk houd van Romantiek.
    Italie van Pasta en hij is een watje.
    Amerika denkt dat hij een held is.
    England zeikt amerika af en kan niet koken
    Oosterijk heeft veel centjes en houd van piano spelen
    Japan wil andere Culturen ontdekken

    Maar Holland?
    iemand een idee?
    en aangezien Belgie ook ongetwijfeld veel voor zal komen graag ook ideeen voor haar (A)

    Thanks alvast _O_


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, Nederlanders zijn gewoon echt heel zuinig met hun geld. Sommigen noemen het gewoon gierig.

    Nou hier is dat ehct niet zo,maar dat komt omdat dit heth zuide is,denk ik.Wij zijn van het boegontiese leven


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Belgen zijn focking hell niet dom, ze hebben één van de hoogste onderwijsniveaus dus zeik niet met jullie vooroordelen.
    Oké, Belgen; Ze eten en drinken veel/Chocolade/Frieten/voor de rest weet ik niks