• Ah-oh. Kom ik er dus net achter dat mijn vriendin verkering heeft. Ik natuurlijk heel blij voor 'r, ik bedoel, dat wilde ze iedergeval al heel lang. Ik denk trouwens ook wel dat het het tijd van het jaar is, er zijn namelijk al 5 mensen die ik ken die verkering hebben gekregen. Tja. Nu ik nog. :Y)
    Maar oké, daar ging het niet over. Ik vroeg dus zo: 'Wie is het?!' Zei antwoord, heel blij: 'Het is G.!' Hoooooly shit. Wacht even. Serieus, híj?! Ze weet al dat ik hem geen geweldige gozer vind, dus ze was al bang voor mijn reactie. Maar natuurlijk respecteer ik het gewoon want hé, ik hoef niks met hem te doen. Dus dat zei ik en ik zei ook dat ik blij voor 'r was. Al ben ik dat niet helemaal.
    Kijk, twee weken geleden vond hij een andere vriendin van mij leuk. Hij smste haar helemaal, waarin stond: 'Je bent zo speciaal voor mij.' 'Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden.' en ga zo maar door.
    En nu, heeft ie met een ander? Zo opeens? Want kijk, ik had ong. twee weken geleden tegen hem gezegd van: 'M'n vriendin vind je niet leuk, en vind het ook niet leuk om je aan het lijntje te houden, dus daarom zeg ik het nu. Oké?' Dat was dus die vriendin die hij eerst leuk vond. R. En waarmee hij nu verkering mee heeft is L.
    En ik heb zo het idee dat hij niet zo te vertrouwen is. Ja, jullie kunnen vinden dat ik me aanstel maar hij lijkt mij zo'n type jongen die het gewoon niet zoveel interesseert is in wat hij met meisjes doet, weetjewel?
    Nouja. Dat wilde ik even kwijt, want ik weet niet wat ik moet doen. Vertellen tegen die vriendin L. dat ik hem niet vertrouw?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik kan wel snappen dat je zo reageert hoor^^
    je wilt natuurlijk het beste voor je vriendin^^

    Maar misschien kun je erover praten met haar, over dat hij dat van jij bent zo speciaal voor mij enzo 2 weken eerder tegen je andere vriendin zei ?

    En als ze het niet wilt geloven zou ik het maar laten, want achteraf'; liefde maakt blind ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Ja, misschien heb je wel gelijk maar.. Straks wordt ze heel boos en zo. ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou het niet vertellen en hem een kans geven.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ja ik begrijp dat je denkt dat hij niet te vertrouwen is,maar op 2 weken kan er veel gebeuren hoor (:
    geef het wat tijd,miss is die jongen net heel trouw en lief eens hij een vriendin heeft.
    Als je achter dingen komt die niet kloppen,kan je je vriendin nog steeds waarschuwen voor hem (;


    everybody needs a song.

    Rosebeat schreef:
    Ik zou het niet vertellen en hem een kans geven.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik zou het wel vertellen. Zeg er dan wel bij, dat je niet wil stoken tussen hem en haar, maar haar gewoon wil waarschuwen. Ik heb een vriendin en een van haar beste gappies mag ik niet. Zij weet dat omdat ik dat ook gewoon laat merken, ook aan hem.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik zou gewoon zeggen dat je hem niet helemaal vertrouwt en je zorgen maakt om haar. Zeg ook dat je, mocht er wat zijn, ze gewoon bij je terecht kan en je haar wel zal steunen in deze relatie. Soms moet men het op de harde manier leren. En als hij echt niet te vertrouwen is, dan komt ze vanzelf wel;)
    Maar sluit de deur niet voor haar, zorg er wel voor dat ze nog bij je aan durft te komen met eventuele verhalen over hem, goede en slechte.
    Succes
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    Ik ken ook zo'n jongen, maar dat is 1. mijn ex en 2. mijnbeste vriend.
    Maar ik zou het gewoon zeggen denk ik.
    Maar misschien gelooft ze je dan niet.
    Dus eigenlijk weet ik het niet zo goed wat je zou kunnen doen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het zou best kunnen dat hij zo is, maar nu is hij met je vriendin L. Respecteer dat gewoon. Je kunt haar zeggen dat hij twee weken geleden gevoelens heeft gehad voor een ander meisje, maar dat hoeft helemaal niet. Misschien is die jongen wel erg eerlijk en houdt hij oprecht van haar.

    Die gozer is inderdaad raar.
    Als ik jou was zou ik het zeggen tegen L, zodat jij haar in elk geval gewaarschuwd hebt.


    Never run out of reasons to smile...

    Oké. Nou, ik heb het tegen haar gezegd gisteren. Ze is woedend weggelopen. Kutzooi. Ik voel me nu echt schuldig. ><


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik snap je wel. Het is normaal dat je hem niet vertrouwd. Daar kun jij ook niets aan doen


    Whatever you do, have fun