• De stelling van vandaag luidt:
    Slapen met een knuffel is kinderachtig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Fragile schreef:
    Nee, als iemand het prettiger vind om te slapen met een knuffel, moet diegene dat vooral doen.


    Smiling but close to tears.

    oneens


    Everyone smiles in the same language.

    Ik heb er zelf duuuuuizenden. -gayhand-

    ;3


    All was well.

    ONEENS!
    weg! spraks hoort Pinkie jullie nog:@
    *knuffelfanaat*

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 10:21 ]


    ~Lucky Cat~

    Fragile schreef:
    Nee, als iemand het prettiger vind om te slapen met een knuffel, moet diegene dat vooral doen.


    Zoals ik dus (A)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Nee. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    Nee!
    Ik slaap met een babyknuffel die met mij in de couveuse heeft gelegen,dus al van mijn geboorte.
    Het is leuk!


    dress me, i'm your mannequin.

    Nee want knuffels zijn cuwl:Y)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Oneens, een knuffel kan het gevoel van vertrouwen en veiligheid geven. Zoiets is niet kinderachtig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oneens.
    Ik slaap altijd samen met m'n beertje. :Y)
    Ik heb hem al langer dan dat ik leef en hij is leuk :3


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    NEEEE -slaapt nog met een hoop knuffels- Ze zijn zacht en liggen goed en zijn ook handig om de kat uit mn bed te krijgen.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    STRIFLICIOUS schreef:
    Ik en mijn aapje kunnen niet zonder elkaar. Ik heb hem al mijn hele leven <333

    Same :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee,
    me moeder doet het nog altijd.:Y)


    ok

    Slapen met een knuffel vindt ik vrij normaal. Volgens mij heeft iedereen wel een knuffel, ik zelf heb er een hoop, die ik dus echt niet weg kan doen. sommige zijn wel 16, 17 jaar oud.(net als mijn fiets XD)
    ik bewaar ze voor als ik later zelf kinderen heb. en je allereerste knuffel betekent meestal wel veel voor je. dus slapen met een knuffel is niet kinderachtig


    AlphaRaven

    Nee, niet kinderachtig. Hoewel ik zelf niet met knuffels slaap/ knuffels heb, vind ik het niet kinderachtig.


    eyes on the prize.