• Ik draag nu een tweedehands spijkerjasje, en veel mensen roepen dat dat vies is. Persoonlijk vind ik er niets vies aan. Ik heb hem goed gewassen, 2 keer zelfs. Waarom €100,- neer leggen als ik het ook voor €20,- kan krijgen. Dus nu begon ik me iets af te vragen wie draagt er van jullie ook wel een iets tweedehands? Zoja, waarom? Zonee, Waarom?

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Ik ben eigenlijk nog nooit in een tweedehandswinkel geweest, dus heb niets tweedehands, butien dan van zussen ofzo. ;3
    + als je het zoals jy 2 x wast, dan is het toch zeker niet meer vuil ? xd

None but ourselves can free our minds.

Weetje dat ik dit grappig vind?
    In de 'gewone' winkels pas je toch ook kleren?
    Daar hebben toch ook mensen eerder aan gezeten, er zullen er toch wel een paar zijn die hem voor jou hebben gepast...

.

Ik vind het idee wat iemand met dat jasje kan hebben gedaan goor.
    Ik zou het wel dragen als het moest, maar ik kies dan toch liever dingen die nog nooit gedragen zijn. :x

Let the Night embrace you

Gewoon het idee. Dat andere mensen het ook gedragen hebben. Je weet niet wát voor mensen. Misschien wel vet vieze. En je weet niet wat er mee gebeurd is etc. :]

Wat verwacht je in de winkel? Dat die broek speciaal niemand heeft gepast alleen omdat jij het wilt passen;)

Some angels have no wings.

Daar hebben toch ook mensen eerder aan gezeten, er zullen er toch wel een paar zijn die hem voor jou hebben gepast...

DAt bedoel ik mensen verwachten soms dat alles echt niet gepast is alleen voor hun(A)

Some angels have no wings.

Marilena schreef:

Iets dat je in een tweedehands winkel hebt gekocht kan heel wat meer meegemaakt hebben dan iets in de winkel. :x

Let the Night embrace you

Snake schreef:
    Iets dat je in een tweedehands winkel hebt gekocht kan heel wat meer meegemaakt hebben dan iets in de winkel. :x

Dat is zo, maar in een gewone winkel kunnen de goorste mensen hem ook hebben gepast.

.

Ik nooit, vind ik vies. -no offence-

You can run but not hide

Harlequin schreef:
    2e hands is leuk, vooral omdat je veel dure dingen voor weinig kan krijgen.

Hmm,,ik heb alleen tweedehands van familieleden.
    Als ik nu iets héél mooi zie zou ik het tweedehands kopen,,maar,,het is wel zo;wie heeft dat allemaal al aan gehad,...?
    Dat kun je nooit weten hè wie weet is er iemand in dat kledingstuk gestorven.

effort never betrays you

Hiphopqueen schreef:
    (...)

Wat verwacht je in de winkel? Dat die broek speciaal niemand heeft gepast alleen omdat jij het wilt passen;)

Zeg ik toch niet? In de winkel heeft alleen iemand hem 2 seconden aan en als ie niet past is dat kut. Dat trek je hem weer uit. Misschien zijn die andere 2ehandskleren dag in dag uit gedragen? Dat weet je niet. Misschien hebben er wel van die gore funzige mensen in gezeten, dat draag ik écht niet hoor. Noway!

I'd rather go naked than wear fur.

Ik heb liever geen tweedehands.
    Ik snap niet waarom mensen hierom helemaal in discussie gaan zeg, sjees. :/

Mysli zdes' uzhe ne vazhny