• gisteren was ik bij een verjaardag van de zoon en dochter van mijn moeders vriendin{mieke} en toen hadden de oudste dochter{m} van mieke en een vriendin van m buiten gewoon een foto gemaakt. Toen ze die daarna op de pc gingen bekijken stond er ineens rook op de foto terwijl er buiten geen rook was. In die rook was een hoofd verborgen. Ze hadden daarna een foto van de opa van m erbij gepakt en toen zijn ze die gaan vergelijken.. daarna heeft iedereen even naar die foto's gekeken en je zag letterlijk het hoofd van die opa in die rook op de foto die m en die vriendin hadden gemaakt Ö je zag zijn bril, kraag, mond, neus en haar.. Dat was echt eng Ö

    ook wel eens zoiets meegemaakt? en geloof je in geesten? x)

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 11:10 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Ieuwol, wat eng o.o
    Ja, ik heb dat ook wel eens gehad. En ik geloof erin (':

    Eng ;o
    Nog nooit meegemaakt, maar ik geloof er wel in.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    eng


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Rosebeat schreef:
    Eng ;o
    Nog nooit meegemaakt, maar ik geloof er wel in.


    Protège moi de mes désirs.

    Rosebeat schreef:
    Eng ;o
    Nog nooit meegemaakt, maar ik geloof er wel in.


    Never run out of reasons to smile...

    Eng, nog nooit meegemaakt maar ik geloof er ook niet in.

    Dat is best eng ja, maar ik geloof er niet in.


    Happiness hit her like a train on a track

    Dat is echt eng, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.


    Everyone smiles in the same language.

    Het spookt in mijn huis, dus ik ben eraan gewend om dingen te horen en zien die "onnatuurlijk" zijn. Ik geloof dan ook in Geesten, wicca en alles.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het spookt in mijn huis, dus ik ben eraan gewend om dingen te horen en zien die "onnatuurlijk" zijn. Ik geloof dan ook in Geesten, wicca en alles.

    ik geloofde ook al in geesten voordat dit gister gebeurde. Een paar jaar geleden ging mijn ma de was 's ochtends ophangen en toen ze 'savonds de was eraf wilde halen was de was aan elkaar geknoopt terwijl niemand van ons op zolder was geweest x)

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 12:08 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Rosebeat schreef:
    Eng ;o
    Nog nooit meegemaakt, maar ik geloof er wel in.


    None but ourselves can free our minds.