• Hee mensen!

    Even een algemeen vraagje. Ik vind het altijd zo bijzonder dat mensen zo gauw jurkjes via sites kopen. Niet omdat het shady ofzo zou zijn, helemaal niet, maar gewoon.. je hebt zoveel kans dat het net niet mooi zit, je het bij nader inzien toch niet mooi vindt..

    Voor de mensen die jurkjes shoppen via internet: Kopen jullie altijd een hoop om dan van alles terug te sturen? Ik ben zelf ook dringend opzoek naar een leuk gala of kerstjurkje maar ik durf gewoon nooit zo goed te bestellen om bovenstaande reden..

    Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 12:46 ]


    ars moriendi

    Hmm, ik koop erg veel via het internet en stuur eigenlijk zelden wat terug. Ik denk dat ik ongeveer 1 op de 15/20 items terug stuur. De kans dat het wel mooi zit, is meestal groter dan dat het niet mooi zit. Tenminste, als je zelf een goed besef hebt van wat je wel en niet staat en je goed kijkt naar de maattabellen. En zelfs als het niet mooi zit ofzo, vind ik het niet erg om het terug te sturen. Ik krijg mijn geld toch wel terug.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Meestal zit het wel mooi bij mij, behalve kleding van de H&M. Dat koop ik echt nooit meer online, na een paar keer alles teruggestuurd te moeten hebben, en aangezien ik geen zin heb om van kledingstukken meerdere maten te kopen en dan de helft terug te sturen.


    I am an idiot, I move.

    Ik koop zelden spullen van het internet. Alleen 3 dvd's heb ik van het internet gekocht en het was een hele omweg voordat ze bij me aankwamen. Ja, dat is de downside van op Curacao wonen.
    Oh en credits koop ik ook natuurlijk. Maar ik heb ooit gehad dat ik een set schoenen kocht en het zo crap was dat ik m maar weggaf. De kans dat ik ooit nog wat gaat kopen is zeer klein.


    -

    Ik koop ook zelden van internet, kleding tenminste. Bij sommige sites heb je er ook maten bij, en dan de omtrek van alles. En dan kan je dat nameten.
    Je kan het ook gewoon houden op kleding kopen in winkels. Maar dan heb je wel minderkeus though.

    Ik bestel bijna alles online en als 't niet goed zit, gaat 't terug. Berska heeft wel hele mooie jurkjes op dit moment. Net zoals Zalando & Wehkamp.


    To infinity and beyond •

    Ik heb al veel online gekocht en weet ondertussen wel wat de goede maat voor me is, afhankelijk per site. Meestal past het jurkje wel, dus ik hoef amper terug te sturen. Voor jurken kijk ik vaak op Asos. (:


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Ik bestel wekelijks op internet, maar dit is nooit kleding. Dit altijd omdat het te klein valt. Voor mijn galajurk ben ik dan ook naar een winkel in Utrecht geweest. Als je op internet zoekt vind je in de meeste grote steden wel goede winkels om daar een galajurk vandaan te halen.


    Chaos is a ladder.

    Ik bestel zoveel op het internet, alleen geen kleding en al helemaal geen jurkjes haha. Aan mij heb je op dat gebied dus niet zo heel veel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yoda schreef:
    Hmm, ik koop erg veel via het internet en stuur eigenlijk zelden wat terug. Ik denk dat ik ongeveer 1 op de 15/20 items terug stuur. De kans dat het wel mooi zit, is meestal groter dan dat het niet mooi zit. Tenminste, als je zelf een goed besef hebt van wat je wel en niet staat en je goed kijkt naar de maattabellen. En zelfs als het niet mooi zit ofzo, vind ik het niet erg om het terug te sturen. Ik krijg mijn geld toch wel terug.

    Iedereen bedankt voor de tips! Uiteindelijk ben ik (offline!) bij de Steps een prachtig boredeauxrood jurkje tegengekomen en heb ik deze meegenomen. (:


    ars moriendi

    Ik koop geen kleding via internet XD.


    No growth of the heart is ever a waste