• Ik wil graag een nieuwe storie beginnen. 't zal wel niks worden, maar ik probeer het. Hebben jullie een idee voor de stijl, het onderwerp?


    EGYPTIAN GOD

    Ik zou het gewoon ik de 'ik vorm' schrijven. Dat vind ik het leukste om te lezen. En qua onderwerp, kijk om je heen,lees tijdschriften. Iets wat je intreseerd. Kom met iets orgineels!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Let vooral goed op de grammatica en Spelling, type in Word. "Ik pakte de koffie" riep ik verbaasd tegen Jantje. Op die manier schrijven leest gemakkelijker. Schrijf maar over Taylor Lautner, en ik ben je lezeres.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 15:02 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    Let vooral goed op de grammatica en Spelling, type in Word. "Ik pakte de koffie" riep ik verbaast tegen Jantje. Op die manier schrijven leest gemakkelijker. Schrijf maar over Taylor Lautner, en ik ben je lezeres.


    het is: riep ik verbaasd.
    Maar ontopic: Een andere instelling helpt misschien x]. Maar ga anders verhalen lezen om inspiratie te krijgen of ga muziek luisteren.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 15:01 ]


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    (...)

    het is: riep ik verbaas.
    Maar ontopic: Een andere instelling helpt misschien x]. Maar ga anders verhalen lezen om inspiratie te krijgen of ga muziek luisteren.


    Oeps, je hebt gelijk. Stom van mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij mijn nieuwe story heb ik ook heel lang moeten nadenken.
    Maar weet je wat ik doe?
    Alle ideeën die ik krijg sla ik op in word. Op de duur krijg je een lijstje en dan kan je daar misschien dingen van bijeen voegen. ;]
    Of je gaat naar 'willekeurige stories' lees er één en misschien krijg je daardoor inspiratie?
    Succes. x3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.