• Goedenavond lieve Q'ers,

    Ik ben van plan om mijn haar paars te gaan verven, maar ik wil eerst zien hoe dat uit gaat pakken en dus wil ik graag zo'n wash out haarverf ding gebruiken. Maar nu vroeg ik me af, heeft iemand hier daar al ervaring mee? Werkte het? Zou je het iemand anders aanraden? Kom maar op!
    Misschien handig (of fijn) om te weten dat ik nu rood haar heb en m'n normale haarkleur erg donkerblond is. :W

    Ik ben overigens van plan om deze te gaan kopen!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Toevallig heb ik dit een week geleden op vakantie bij een vriendin uitgetest (die kleur zelfs, haha). Het werkt wel, maar je moet veel gebruiken en het is er héél snel uitgewassen. Ideaal om te kijken hoe het staat. Zij heeft trouwens ook donkerblond haar en het stond haar wel.


    Mhm?

    Ik heb diezelfde gebruikt, maar dan in de rode kleur. Beviel prima, waste er wel erg snel uit. Bedenk wel dat er een kans is dat je altijd een beetje kleur blijft zien, maar dan vaag. Het is voor haren heel moeilijk om daarna weer hun eigen kleur te krijgen, ook met een wash-out en al helemaal met een kleur als paars. (:

    Aangezien je zelf rood hebt en dat niet je eigen kleur is, zou ik persoonlijk wel bang zijn dat er een vreemde kleur uitkomt.


    everything, in time

    Ik heb die van Kruidvat ook geprobeerd, maar dan de blauwe. Ik heb bruin haar en bij viel het eerder groenachtig uit, maar voor de rest was het wel oke. Wast er wel snel uit, maar je blijft het dan nog even vaagjes zien.


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    Ik heb die van Kruidvat ook geprobeerd, maar dan de blauwe. Ik heb bruin haar en bij viel het eerder groenachtig uit, maar voor de rest was het wel oke. Wast er wel snel uit, maar je blijft het dan nog even vaagjes zien.

    Oke wacht wat. Welke verf? Want ik wil al heel lang blauw/groene verf die uitwasbaar is en geen 100 euro kost. Ik heb gekeken overal, maar zag het nergens. Is het nog verkrijgbaar?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    VeniVidiVici schreef:
    (...)
    Oke wacht wat. Welke verf? Want ik wil al heel lang blauw/groene verf die uitwasbaar is en geen 100 euro kost. Ik heb gekeken overal, maar zag het nergens. Is het nog verkrijgbaar?


    Nu ja, blauw, het was meer turqoise. Deze is het. Hij is hier nog gewoon in de Kruidvat, dus normaal zou hij nog verkrijgbaar moeten zijn. En anders kan je deze goedkopere variant eens proberen?


    16 - 09 - '17

    Persoonlijk ben ik niet erg te spreken over dit product, er zijn teveel nadelen aan dit product om mijn geld aan te verkwisten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Baepsae schreef:
    Persoonlijk ben ik niet erg te spreken over dit product, er zijn teveel nadelen aan dit product om mijn geld aan te verkwisten.


    Welke nadelen bedoel je dan?


    Mhm?

    Ik gebruik zelf manic panic, is ook uitwasbaar maar blijft vrij lang zitten bij mij


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Damn ik wil Blink haar haarkleur

    Oh nee toch niet

    Liever een pruik want ja ik verf mn haar niet


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb dit gebruikt om de punten van mijn dochter in een bayalage te zetten, zij is licht blond, maar na twee keer wassen was alles er alweer uit. Ik vind het dan ook een beetje jammer en koop het niet meer.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Geen ervaring hier mee maar ik zou wel goed opletten omdat je het op al geverfd haar gaat doen. Ik weet niet wat voor verf je daar voor gebruikt hebt destijds maar verf uit een pakje en dan met een andere kleur er weer over heen gaat niet altijd het gewenste resultaat geven. Maar je kan het altijd proberen als je daarna alles toch weer in permanente verf in een andere kleur gaat verven let er wel op dat zo veel verven wel slecht is voor je haar, en als je het uiteindelijk bij 1 kleur gaat houden ben je beter (en goedkoper!) af met professionele haarverf die je zelf nog even moet mengen. c:


    The truth is out there.