• Serieus, 2 vriendinnen van mijn moeder zijn overleden, een aan leukemie en die andere aan een hersenbloeding volgens mij. Toen is mijn opa overleden die als alzheimer. En eergister is mijn oude buurvrouw overleden, wel heel vredig.
    Ik had nog nooit iemand verloren in mijn leven dus dit was best heavy.

    Hoe was 2009 voor jullie?


    when words fail, music speaks.

    Ja, mijn opa is ook overleden.

    Voor de rest wel veel leuke dingen. (krul)


    - hoi ;D

    Wauw, sterkte jij!
    Bij mij is enkel myn vava overleden.


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn 2009 was voornamelijk Drama, dus ik hoop idd dat 2010 een stuk beter gaat verlopen..


    ~

    Laat ik het zo zeggen: Het was een jaar waar ik later liever niet op terugkijk.

    Dat komt onder andere door het missen van mijn overleden vader -dat was wel in 2008, maar goed-, en door vriendinnen die ik simpelweg heb vertrouwd, maar het niet meer kan.
    Ik heb nu wel een beste vriendin en die heb ik in dit jaar ontmoet.
    En ik heb mijn haar eindelijk in de kleur die ik wilde.
    Dat waren dan mijn hoogtepunten, als ik de dieptepunten ga noemen ben ik morgen nog bezig.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Klote omdat mijn vader 2 maanden in het ziekenhuis heeft gelegen en nu in een speciaal centrum voor mensen met een niet aangeboren hersenaandoening is opgenomen. Het bericht dat hij misschien niet naar huis kan, is echt klote.
    Ook klote omdat ik nu bij mijn opa en oma moet wonen.
    Er waren heus wel leuke dingen, maar véél minder.
    Ik vind 2009 een kutjaar, ben blij dat 2010 eraan komt. Nieuw jaar, nieuwe start.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het was een geweldig jaar voor mij, eigenlijk. Maar ook slecht. In het eerste halfjaar had ik alleen maar ruzie met vrienden, werd mijn zelfmutilatie erger & haalde ik slechte punten. Maar sinds september mag ik weer met mijn beste vriendin omgaan, en dat is eigenlijk degene die mijn leven heeft, dus dat is dan wel weer leuk.
    Maar hee, jij sterkte, heftig al die verliezen... Is dat correct Nederlands? Nee, ik geloof het niet, maar je snapt wat ik bedoel. :')


    You move me ......... Kurt

    Dit jaar is mijn oom overleden aan longkanker en dat was ook heel zwaar. Gelukkig is hij niet heel slecht -vredig dus- overleden.

    Maar voor de rest echt een topjaar.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Het was wel een goed jaar, alleen slechte punten enzo.


    Do you like waffles? yeah, we like waffles. Tralalaaa.

    Mijn jaar was rond uit balen.
    -Dierbaren verloren,
    -met veel pijn het jaar begonnen & dat tot begin Oktober last van gehad,
    -Gevreest dat ook mijn oma zou sterven
    -& ander shít waar ik het nu niet over wil hebben.
    Hopelijk word 2010 béter!


    .

    Errm, eerste liefde, eerste gebroken hart, ouders die gescheiden zijn, veel supergoede momenten met vriendinnen beleefd, maar ook dieptepunten, eerste liefde weer terug. Heel wisselend.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bad Ö
    het eigste goede dat gebeurt is, was Stephan leren kennen.


    Your Butt is Mine!

    Voor mij is elk jaar opnieuw een kutjaar.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vond het ook geen leuk jaar, op school ging het slecht, de vader van een vriend van me pleegde zelfmoord en nog geen drie maand later de beste vriend van mijn vader ook ;x ik hoop dat 2010 beter wordt.


    Just a simple "I love you" (:

    Het grootste deel van het jaar vond ik wel leuk (:


    Get back motherfuckerz'

    Het was een raar jaar en kan niet beslissen of het nou een leuk of niet leuk jaar was. :/


    There are several things that I have been doing wrong.