• Serieus, 2 vriendinnen van mijn moeder zijn overleden, een aan leukemie en die andere aan een hersenbloeding volgens mij. Toen is mijn opa overleden die als alzheimer. En eergister is mijn oude buurvrouw overleden, wel heel vredig.
    Ik had nog nooit iemand verloren in mijn leven dus dit was best heavy.

    Hoe was 2009 voor jullie?


    when words fail, music speaks.

    Mijn 2009 was ook een kutjaar, en ik ga geweldig blij zijn moest dit jaar voorbij zijn en ik 2010 kan beginnen. Zodat ik dit allemaal kan afsluiten en alles wat er is gebeurt achter me laten.

    Klote.
    Mijn opa is gestorven in augustus. En nog veel andere dingen die gebeurt zijn.
    Het enige goede was dat ik mijn idols/superhero's gezien ;3

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 20:55 ]

    Ik had op het einde van 2008 echt een kut gevoel over 2009. En ja, mijn gevoel lag er niet naast. Familieleden werden neergeschoten in de Filipijnen, ouders die bij elkaar wonen maar doen alsof ze elkaar niet kennen, en nog van die voorbeelden die ik niet ga opsommen.. Maar het was een kut jaar.


    You'll never dream alone. <3

    Ik vond dit echt een saai jaar. Gewoon helemaal niets bijzonders gebeurt. K hoop da 2010 een beter jaar word.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Irgendwann schreef:
    Mijn 2009 was ook een kutjaar, en ik ga geweldig blij zijn moest dit jaar voorbij zijn en ik 2010 kan beginnen. Zodat ik dit allemaal kan afsluiten en alles wat er is gebeurt achter me laten.


    Daar ben ik het mee eens.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    hmm, ging wel.

    ik wil dat 2010 eindelijk eens een leuk jaar wordt. Ik heb geen zin meer om 'zomaar te moeten janken' of problemen te hebben><'


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ook best kut. Maar ik ben wel weer diehard-fan van TH geworden ;x
    Dusja, zoals altijd
    Kut (:


    You let your dreams die. You are the forgotten. <3

    kut


    BAM!

    Chased schreef:
    Ik vond dit echt een saai jaar. Gewoon helemaal niets bijzonders gebeurt. K hoop da 2010 een beter jaar word.


    Ik heb het gevoel dat 2010 egt een kutjaar word. Eclipse komt uit en dan kan ik nieteens normaal tegen mijn vriendin praten zonder dat ik die shit naar mn kop krijg.
    Egt kut


    You let your dreams die. You are the forgotten. <3

    nee neit bij mij maar dit jaar een meisje van 8of 9 is haar vader kwijtgeraakt

    Het begin t/m de grote vakantie was niet bepaald fijn. Maar, sinds september was het echt een leuk jaar. ^^


    007

    veel sterkte <3

    2009 was voor mij beter dan de 2 kutjaren ervoor, ik heb 1 van mijn nu beste vriendinnen ontmoet en ben heel anders gaan aankijken tegen het leven.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vond het een geweldig jaar!


    -

    Ik ben het ermee eens dat 2009 een kutjaar was, hopelijk wordt 2010 beter. ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    kut, kut en nog eens kut

    heeljaar miserie en nog wat
    envandaag moest er nog eens bij dat ik mijn splinter nieuwe gsm kwyt ben dieik nog maar 3weken had, echt fucked , ;'(


    you can handle it all ,if you believe in your self*