• Hehe, ik weet eindelijk weer waar ik een topic over wilde maken!

    Wat hebben jullie vandaag gegeten?

    Ik heb eerst bij familie gebruncht en toen zat ik de hele dag vol. Toen gingen we rond zeven uur bij ons thuis wokken, mijn ouders, broer en ik dan. En nu heb ik ijs!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 20:55 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Gewoon thuis met mijn ouders, opa en oma en andere oma:
    Als voorgerecht carpaccio, wat ik overiges heel ranzig vond :x
    Als hoofdgerecht eigenlijk van alles wat. Varkenshaas, sperziebonen ingewikkeld in spek, aardappelpure met kaas -ofzoiets-, aardappelkroketjes, aardappeltjes in schil, sla, peertjes en kersenrabarber ofzo.
    En als toetje apfelstrudel met kaneelijs en warme chocoladesaus.

    En nu ben ik misselijk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Gewoon thuis met mijn ouders, opa en oma en andere oma:
    Als voorgerecht carpaccio, wat ik overiges heel ranzig vond :x
    Als hoofdgerecht eigenlijk van alles wat. Varkenshaas, sperziebonen ingewikkeld in spek, aardappelpure met kaas -ofzoiets-, aardappelkroketjes, aardappeltjes in schil, sla, peertjes en kersenrabarber ofzo.
    En als toetje apfelstrudel met kaneelijs en warme chocoladesaus.

    En nu ben ik misselijk :'D


    Ja, ik heb nu ook het gevoel dat ik een winterslaap kan overleven..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wij als voorgerecht stokbroodjes met kruidenboter of zalm, we hadden ook garnalen enzo, dan het hoofdgerecht gingen we gourmeten. Speklapjes kipnuggets, biefstuk enz. en als nagerecht sorbetijs of zo'n megagaaf rendierijsje xD


    Ride or die

    We gingen gourmetten <33.


    Smiling but close to tears.

    Te veel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gourmetten, met aardappelkrokketjes en salade en stokbrood enzo =)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Koude schotel menu . ;d


    - hoi ;D

    Taart en kaasschotel ;D
    En nu tiramissu
    Maar gisteren hadden we fondue gedaan dus zat ik eingenlijk nog vol van gisteren, maar ik heb vandaag ook weer heel veel gegeten, omdat ik daar zin in had :Y)


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Voorgerecht: Mosterdsoep. -kots-
    Hoofdgerecht: Spinaziepasta-iets met zalm.
    Nagerecht: Chocolade ijs en tiramissu. :9~


    hoi, jij bent leuk.

    Apperitiefhapjes, veel hapjes en daarna soep met belegde broodjes (:
    O, en een gigantische ijstaart. Njammie!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 22:31 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Gisteravond, kalkoen met krokettjes en groenten en nadien lekkere ijstaart.
    Deze middag eerst apperitiefhapjes warm en koud, daarna gourmet en dan ijstaart, en om 15.30 koffie met gebak.
    Vanavond waren er dannog belegde broodjes maar daarvoor heb ik gepast ik kan niet meer en denk dat ik in de eerst komende week geen eten meer kan zien!xD


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Ik heb gegourmet :9~

    Gisteren ging ik gourmetten, vandaag Spare-Ribs gegeten. En morgen gaan we naar de Chinees. Dat lust ik niet maargoed.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Gamba's in knoflook, Kreeft, Haricort Verts (wist eerst ook niet wat het was, sperzibonen dus), Aardappeltjes uit de oven met champignons in jus van de Rolade, Rolade, Twee verschillende rode bieten, Witlof met ham en kaas eromheen en als afsluiting kaas.

    Oja als vooraf; Marshmellow en appel en koekjes in mijn chocofontijn gedipt. Delicious :9~


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Kerstavond zijn we uit eten geweest. Ik heb een salade op met patat en als toetje een grote kom met chocolade ijs.

    1e kerstdag heb ik groetensoep op met als hoofdgerecht Kreeft met allemaal dingen eromheen. Als toetje een plak cake met fruit.

    Vandaag ga ik gourmetten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.