• Oké, het is dus echt echt verboden! Hier het bewijs.

    http://www.mtv.nl/artikel.php?article=8487

    (...)
    het staat toch op die site?!


    ze kunnen van alles op die siten schrijven!

    je gaat toch niet alles geloven wat ze op die siten schrijven, of wel?
    ik niet!

    Rusland sucks.x3


    nee de regering suckt(A)
    de mensen in rusland kunnen er niets aan doen zeg maar;)


    Sam you're always in our heart[/love]

    Het is niet verzonnen, in Siberie is de wet al van kracht.
    Waarom wordt alleen de emo cultuur genoemd? Ook de goths zijn er de dupe van -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Het hoeft niet persé te gaan gebeuren. Ze willen het gaan doen. Het is nog niet gedaan. Aan de ene kant hebben ze gelyk. Want het verheerlykt depressie en zelfmoord. maar aan de andere kant moet iedereen kunnen doen en dragen wat hy/zy wil. En dat is iets wat je niet kunt verbieden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    WTF ??*

    zo een stomme HOERENLOPERS ?! x3.


    A. ikmisje.

    woow
    dat ga je tog niet verbieden ¬¬
    ik vind het egt raar

    ik ga dus nooit naar rusland xd

    Het is niet verzonnen, in Siberie is de wet al van kracht.
    Waarom wordt alleen de emo cultuur genoemd? Ook de goths zijn er de dupe van -.-

    In Siberie? In dat koude land? Brrr..
    Dat daar ook veel emo's and Goths wonen xD.
    Trouwens niet alleen zy want als je zowieso niet met haar mag rondlopen dat het halve gezicht bedekt zyn veel normale mensen er ook de dupe van.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    WTF ??*

    zo een stomme HOERENLOPERS ?! x3.

    Nou niet schelden he. Dat die mensen niet sporen, dat weten we wel. Maar schelden is nergens voor nodig. Schiet je namelyk toch niets meer op.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Het is dikke *tuut* mensen mogen toch rondlopen zoals ze willen. Als ze depri willen zijn dan zijn ze toch depri? Met al hun dikke zever. Als dit ever hier gebeurt dan vermoord ik die venten of vrouwen die er verantwoordelijk voor zijn.

    Het is dikke *tuut* mensen mogen toch rondlopen zoals ze willen. Als ze depri willen zijn dan zijn ze toch depri? Met al hun dikke zever. Als dit ever hier gebeurt dan vermoord ik die venten of vrouwen die er verantwoordelijk voor zijn.

    Grote kans dat het hier niet zal gebeuren. Like, Nederland staat toch voor vryheid van meningsuiting en blablabla. Dat zal dit vast ook wel mogen. Ik denk niet dat ze in Nederland zo'n wet zullen stellen. (Tenzy er een zieke geest in de regering komt die er wél voor gaat zorgen)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind 't maar bullshit, ik bedoel, dan moeten skaters ook verboden worden? Sommige zijn ook zo bezeten van skateboarden dat ze dag in dag uit skateboarden en soms keihard op hun bek gaan, dat is toch ook levens gevaarlijk? Kijk maar eens naar Sacred op mtv.
    HET SLAAT GEWOON NERGENS OP
    dan kunnen ze huppels ook gaan verbieden, want die make-uppen hun huid toch ook helemaal dicht?
    kom op zeg O_____o

    AMEN _O_

    (...)
    Grote kans dat het hier niet zal gebeuren. Like, Nederland staat toch voor vryheid van meningsuiting en blablabla. Dat zal dit vast ook wel mogen. Ik denk niet dat ze in Nederland zo'n wet zullen stellen. (Tenzy er een zieke geest in de regering komt die er wél voor gaat zorgen)

    Ik woon in België.

    NOOOOOO !

    Straks worden emo's dood geschoten als ze op vakantie gaan in Rusland O_o OMFG


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Ik zou toch haast de neiging krijgen om m'n ongelofelijk 'gothic' rok aan te trekken, m'n ogen zo zwart als de nacht te verven en vervolgens bij de Doema aankloppen.
    Maar goed, daar laten ze me toch niet binnen. -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ik woon in België.

    Nou België dan. Belgie is toch ook gewoon een normaal land?>,<
    Like als er nou een emo/scene/goth-hatend persoon rondloopt die in de regering komt dan kan het dat ze het gaan verbieden. Anders denk ik van niet :).


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3