• Oké, het is dus echt echt verboden! Hier het bewijs.

    http://www.mtv.nl/artikel.php?article=8487

    Geloof het nog steeds niet. Rusland veel praatjes, leeg vanbinnen

    slaat ook nergens op ¬¬
    levens gevaarlijk levens gevaarlijk... en natuurlijk word er weer gelijk zelfmoord enz.. genoemt...
    ik zou juist dood ongelukkig worden als ik niet meer mocht zijn wat ik ben dus uhm ik weet niet wat ze denken... mare ik denk dat ze met die wet een ongelovelijk probleem veroorzaken...


    A Noble was Born in Chaos

    FUCK RUSLAND!

    gelukkig hebben we hier vrijheid en vrijheid van meningsuiting..!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Melig xD Ze roeien gewoon alle emo-mensen uit ^^.


    I want my bloody cheese now!^^

    Haha xD lmao xD
    NOT!
    Ik ben half Russisch, een vriendin van mij leeft daar en ik kom net terug uit Moskou, en here's a fact:
    Meer dan 15% van de jongeren daar zijn emo.
    Het is niet verboden.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)
    AMEN _O_

    Ja X'D. Het is gewoon kei gemeen =O


    I don't need words to feel those lips.

    Hahaaaaaaa x'D
    Nee toch...zelfs geen piercings ?
    da gaat r wel over Ö !

    xx


    everybody needs a song.

    waar slaat dat op, ik bedoel goths enzo zijn vet aardig. ze zijn niet gevaarlijk. zijn vet sociaal enzo, belachelijk.


    the garden where an angel lives

    Ik vind het echt dom. Een beetje een stijl verbieden. Goths zijn toch ook verboden daar? Jeetje hé, hoe zielig. =,=


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Uhhu, ik ben echt boos op die mogolen. Discriminatie gewoon ?

    Met mongolen discrimineren is ook discrimineren >.<

    (...)
    Met mongolen discrimineren is ook discrimineren >.<

    Ik bedoel niet díe mogolen, ik bedoel er iets heel anders mee dan dat jij denkt.^^ En als het zo overkwam, sorry dan.
    x.


    ok

    Hier geloof ik niets van,Rusland is deel van de EU en daarbij hebben ze ook wetten die ze daar moeten naleven, dus ook geen discriminatie, anders geven die EU people een zware straf aan dat land. DAT HEB IK GELEERD IN KLAS PEOPLE :Y)


    I found myself in Wonderland.

    Hier geloof ik niets van,Rusland is deel van de EU en daarbij hebben ze ook wetten die ze daar moeten naleven, dus ook geen discriminatie, anders geven die EU people een zware straf aan dat land. DAT HEB IK GELEERD IN KLAS PEOPLE :Y)

    Ze zijn geen lidstaat van de EU want Rusland voldoet niet aan de democratische criteria die de EU heeft gesteld.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ze zijn geen lidstaat van de EU

    Wtf?
    En juffrouw zei dat oo'


    I found myself in Wonderland.

    (...)
    Wtf?
    En juffrouw zei dat oo'

    Mijn maatschappijleerboek zegt dat :']
    edit: wacht, zal wel ff kijken.
    http://www.parool.nl/parool/nl/225/Buitenland/article/detail/37176/2008/10/14/Rusland-splijt-lidstaten-EU.dhtml


    No growth of the heart is ever a waste