• Dit is zó sexy!
    Bill en Tom gingen op vakantie, naar een of ander tropisch eiland, heel vervelend:P ze gingen zwemmen.

    http://www.ultimatetokiohotel.com/gallery/thumbnails.php?album=284

    Ik moet toegeven, ook al ben ik Bill verslaafd:
    Tom is hier zó heet!!!

    Alleen jmmr dat Bill nooit recht naar de camera staat, nu kan je zijn buik niet goed zien..



    Oja, en raad eens: is dit Tom of Bill???

    http://www.ultimatetokiohotel.com/gallery/displayimage.php?album=284&pos=7

    http://www.tokiohotelnederland.web-log.nl/ daar staan ook nog vakantie foto;s op. Tom ziet er heerlijk uit, maar Bill ook! Jammer, ja, dat je zijn buik niet ziet :P Tom anders wel een mooi gespierd buikje

    En trouwens dat is in Dubai!

    Whaaa, zo heet (L) *Maris smelt hier helemaal weg*
    Ojaa, en die laatste foto is Bill, al dacht ik eerst dat het Tom was(doeg)

    OMG, hete foto's (cool)
    das Bill hé :P
    alles direkt opslaan...lalala
    en Roy0AntiTH, winnen ga je niet *steekt vinger in de lucht* daarom zijn er teveel TH-fans op quizlet :P mwuahahaha (6)
    ok, moest ff xD
    xx Moi


    Don't be a drag, just be a queen.

    OMG ze zijn daar zo g**l! (A)
    ik vind bill wel iets leuker maar tom zijn buik damned wat een lekker lichaam kwijlt er gewoon van weg! maar ze zien der uberskatig uit in die zwembroekjes :P
    ik dacht eerst ook dat tom het was op die ene foto maar het was billboy! x'D

    xx


    Don't give up the things you love. ..

    ik dach eerst ff daa het tom was :P maar toen zag ik dat hij geen dreads had en een wenkbrauw piercing :P

    whow,, Bill lijkt hier f*cking vele op tom!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    het is biil kun je zien aan de tattoo
    en ik moet zeggen het zijn wel erg lekkere foto's
    zeer uber geil.
    ik moet zeggen datvan die sigaretten maakt niet zo veel uit zolang die maar een kaugommetje neemt las die wil gaan zoenen.
    ps rook zelf ook en ik zorg wel dat ik standaard kauwgom heb

    maar op welke dagen waren zij daar ? :p kan iemand dat schrijven in mijn gastenboek ? dankuuu!! :D

    Eyy, een van die fotos zit als poster in de bravo!!

    HIJ HANGT AL IN ME KAMER!!!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    WAAAAAATTTT!!!! welke week????/ de vorige???/ dan heb ik m gemist :(:(:(:(:(:(:(:( AAAAAHHH!!! NEEEEEE!!!! ik wil m hebben :(:(:(:(:( *is nu depri* ZEG ME DAT HET DE NEUE BRAVO IS!!!! :( *Kijkt hoopvol* :( :)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    de nieuwe!! Vandaag gekocht!!

    Ahh, ikke in de hemel!!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    WAAAAAATTTT!!!! welke week????/ de vorige???/ dan heb ik m gemist :(:(:(:(:(:(:(:( AAAAAHHH!!! NEEEEEE!!!! ik wil m hebben :(:(:(:(:( *is nu depri* ZEG ME DAT HET DE NEUE BRAVO IS!!!! :( *Kijkt hoopvol* :( :)

    Nene het is die van Vandaag znn, dus ge hebt hem nog:P
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    serieus ik zag bij die ene foto egt niet dat het bill was :$ ik dacht serieus: dat is Tom! ik dacht ik zie dreadlocks, maar bill strijkt zijn haren op een of andere vage manier wegXD egt zooo lekker die foto's met die sexy buikjes^^ whahahxD
    mensen laat bill tog roken! als tie gewoon stress heeft en zo kan ontspannen is het tog goed! zijn stem is zooo goed, dat als tie een beetje slechter word, je het verschil nog niet eens merkt! en een gestresste zanger zingt slechter dan een zanger die rookt...

    xxx doo(K) !!XD!!


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Vet geil!! bah jammer van die sigaretten