• HallloO Leute!
    Ik kom 3 maart naar het concert van TH! ^^ *Feest!*
    nu jaa, mn ouders zegge dat ik nii mag gaan, omdat mn punten slegt zijn en blablablaa... ma die draaie wel bij x]

    maar nu vroeg ik me af: wie komt er nog, en vooral, wie meld er zich ook ziek om al van smorgens of smiddags te komen?

    xX.!

    ik ga naar hun concert in nederland 4 maart maar wij hebben voor als je mee werkt voor iets vn school dan krijg eje een vrije dag en ik krijg dus 4 maart vrij kan ik toch s'ochtends gaan maar ben niet 'ziek'

    maar anders zou ik mew wel ziek hebben gemeld....

    xox


    http://dwergiie.blogspot.com/

    haha xD ik ga al vn zondag n8 xD
    mag verlof vn myn ma omda ik nog nii bn thuis gebleven dit jaar

    (toppunt: nu eerste x xD bn ziek -_-' hope da ik binne twee weken nog steeds mag thuisblyven xD)

    ik ga ook al van zondag nacht! xD
    ik hoef niet naar school te gaan van mama op 3 maart omdat mn rapport goed was && ik mee ga met n hele hoop vrienden die ook niet nr school gaan ^_^ EN heb die dag alleen maar vakken waar ik goed in ben xD

    Ik ga gwn na school heel snel naar brussel probere gaan:D ma kblijf nie thuis...


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik meld mij ziek xD n kgaan van zondag op maandag in het Sheraton slape zodak al vroeg bij de zaal kan zijn =p


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Ik meld mij ziek xD n kgaan van zondag op maandag in het Sheraton slape zodak al vroeg bij de zaal kan zijn =p


    de sheraton..?? o.O wedde da TH daar ook ga overnachte?? vergeet ze nii te zoekn e :P

    Ik Ga ook ni naart Sgool en Vertrek Hier ongeveer om Half 12,, Dus ZAlig da ik ni Nart Sgool Moet xDD//xD AAA ng 5 DAge ,, Is HYPER ** xD
    KuSs Jull!! (K)


    .-