• Ja, ik heb hoge laarzen waar nog steeds het prijskaartje aan hing, heb ze nooit aangehad. En toen vroeg mijn vader. Zou ik ze op Markplaats zetten. Vond ik dus wel goed, en had hij de 1e paar op de foto gezet vroeg hij of ik wilde kijken welke maat hij was. Dus ik pak een van de laarzen draai hem om, ik wilde kijken naar de maat maar iets bewoog, dus ik kijk beter. Loop er een gigantische spin over de laars (bijna op mijn hand) En ik blijf ook even een paar seconde dom kijken en toen drong het tot me door xd dus ik gooide gillend de laars weg. En ren weg.

    Ja ik ben echt bang voor spinnen, die poten waren gewoon zo lang. Iel xd

    Maargoed, iemand ook evaring gehad met een spin? 0.o


    You can run but not hide

    Gelukkig niet [/erg bang voor ze]

    Blegh. Opzich ben ik niet zo bang voor spinnen, maar die grote.. Brrrrr.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik lag in de zetel, en plots kroop er een spin over mun arm.
    kheb heel het huis bij een geroepen =p

    UNCOMMON schreef:
    Gelukkig niet [/erg bang voor ze]


    None but ourselves can free our minds.

    Zeg het woord spin niet, daar krijg ik de kriebels van (doodsbang voor de 6of8(vergeten) potige beesten)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik zat in mijn kamer op mijn bed een boek te lezen en opeens zag ik iets op de grond lopen een supergrote spin die bijna over mijn voet kropp ik ben beginnen gillen en durfde niet meer in mijn kamer.

    ik heb mijn spinnenvrees gekregen door iets als ik klein was

    toen ik 7 was had ik een marretakje gekregen om geluk te brengen, ik had het naast mijn bed gelegd. een paar weken later zag ik verdacht veel kleine spinnen .op een nacht lag ik in mijn bed en ik werd wakker omdat ik iets bij mijn tenen voelde. ik deed mijn licht aan en 3spinnen zaten bij mijn tenen .een paar minuten later zat ik doodsbang rond te kijken toen opeens er een spin ocver mijn hand liep. dat heeft nachten geduurd. ik zocht heel mijn kamer uit toen ik opeens het marretakje zag. ik keek erin en er zaten echt kweenieoeveel spinneneiren in.

    dus leg nooit marretakjes naast je bed!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 16:56 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik was bezig op de pc en plots viel er zo'n dikke zwarte spin vanuit de lucht net naast het toetsenbord en ik dus meteen van mijn stoel springen want dat beest begon te kruipen en toen heeft mijn broer hem dood gedaan :Y) en ik was echt bang om dan terug op die stoel te gaan zitten o.o


    Happiness hit her like a train on a track

    Genoeg ervaringen. Op m'n vorige school gooide ik er een naar buiten om de chaos te sussen. De jongens maar stoer doen en niemand haalde dat beest weg. En toen stonden ze allemaal met hun mond vol tanden toen een meisje die spin naar buiten gooide.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fencible schreef:
    Ik was bezig op de pc en plots viel er zo'n dikke zwarte spin vanuit de lucht net naast het toetsenbord en ik dus meteen van mijn stoel springen want dat beest begon te kruipen en toen heeft mijn broer hem dood gedaan :Y) en ik was echt bang om dan terug op die stoel te gaan zitten o.o

    Haha, dat weet ik nog :'D

    OT: Maar nee, ik ben niet zo bang van spinnen, dus zoiets heb ik nooit meegemaakt :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik trok een keer mijn broek aan en toen viel er ook een spin uit. Ik heb nog nooit zó hard gegilt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Er liep zo in school een mini-spinnetje rond en ik liet die op mijn arm lopen en iedereen was zo hele aan het krijsen. Hilarisch gewoon.


    Ryan Dunn (ll)

    UNCOMMON schreef:
    Gelukkig niet [/erg bang voor ze]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik ben niet bang voor spinnen(: -alleen hele grote harige zwarte spinnen!-
    maar ik was laatst op ponykamp en toen zag mijn vriendin een vliegendlangpootspingevalletje vliegen en toen was ze helemaal bang en ze durfde niet te gaan slapen xd


    T O K I O H O T E L < 3