• Gail (Chicas) en ik waren aan het praten over de serie Desperate Housewives die we beide kijken. We waren aan het verzinnen hoe het laatste seizoen toch had kunnen verder gaan toen we op een idee kwamen. Een vervolg schrijven op de serie. Het leek ons dan ook een leuk idee om met meerdere mensen aan deze story te schrijven.

    Ons idee:

    Iedereen uit Wisteria Lane, dus Lynette en Tom met hun kinderen, Susan en haar kinderen, Gabriella en Carlos met hun kinderen, Bree met haar vriend en kinderen en al de rest verhuist. Maar er worden nog geheimen achtergelaten door hun. Een nieuwe lading mensen arriveert in Wisteria Lane en ook zij zullen één voor één vele dingen meemaken en geheimen met hun meedragen en te weten komen. Alsof de hele serie opnieuw afspeelt, maar dan met nieuwe mensen.


    Gail en ik schrijven dus al mee aan de story, maar we hebben ook al een derde persoon gevonden, Evi (Navi). We zijn nog altijd op zoek naar twee andere co-writers die het zien zitten om mee te schrijven aan deze story. We verwachten wel dat je iets af weet van Desperate Housewives en anders helpen we je graag.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 1:16 ]


    16 - 09 - '17

    Even mijn topics. :Y)


    We need a bigger boat.

    Navi schreef:
    Even mijn topics. :Y)

    *O*


    -

    Ik zou best wel willen, maar ik heb tot nu toe alleen maar seizoen 1 gezien. (Ik heb wel de hele serie op dvd gekregen laatst, maar ik heb jammer genoeg nog geen tijd gehad om het te kijken).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik zou best wel willen, maar ik heb tot nu toe alleen maar seizoen 1 gezien. (Ik heb wel de hele serie op dvd gekregen laatst, maar ik heb jammer genoeg nog geen tijd gehad om het te kijken).


    Dan ken je volgens mij toch al wel een enkele personages?


    16 - 09 - '17

    Wintermagic schreef:
    (...)

    Dan ken je volgens mij toch al wel een enkele personages?

    Ja Bree en de rest ken ik wel (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ja Bree en de rest ken ik wel (:

    Ghehe, dat is een start :Y)


    -

    Tragically schreef:
    (...)
    Ja Bree en de rest ken ik wel (:


    Nja, meer hoef je niet meteen te weten denk ik, al kan het wel zijn dat we af en toe over een moment uit de serie zullen praten voor nieuwe ideeën. Vind je het dan erg om spoilers mee te krijgen?


    16 - 09 - '17

    Niemand meer? ;(


    16 - 09 - '17

    Wintermagic schreef:
    (...)

    Nja, meer hoef je niet meteen te weten denk ik, al kan het wel zijn dat we af en toe over een moment uit de serie zullen praten voor nieuwe ideeën. Vind je het dan erg om spoilers mee te krijgen?

    Ik denk dat ik op het moment beter niet mee kan schrijven, sorry. Maar ik wil hem wel lezen als hij online komt te staan. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik op het moment beter niet mee kan schrijven, sorry. Maar ik wil hem wel lezen als hij online komt te staan. (:


    Jammer


    16 - 09 - '17