• Ik ben nu alto, van stijl. Althans, ik dénk dat ik dat ben. In ieder geval anders dan de rest, maar ik voel me er niet goed meer bij.
    Ik wil mijn stijl veranderen, wat normaler zeg maar. Toen ik het mijn bff's vertelde, vonden zij het wanna-be. Niet dat ik me daar veel van aan trek, maar wat vinden jullie?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zaitsev schreef:
    Ga eens met een clear mind door de stad struinen op zoek naar kleren, en kijk wat bij wat matcht. Zo kun je die skatebroek ook best mixen met een sjiek blouseje of iets anders dat je leuk vindt. Zo kun je meer stijlen door mekaar gooien en je eigen stijl eruit creeeren :]

    Agree, dat doe ik ook. Wees jezelf, voeg wat 'normaals' toe aan je kleding van nu ;]


    -

    Ik ben het eens met Everlasting. En weet je, soms moet je gewoon niet naar je vriendinnen luisteren. Soms zijn er dingen waarbij je de mening van anderen niet nodig hebt maar alleen die van jou. Jouw mening zul je namelijk ook nodig hebben met veranderen van je stijl, niet de mening van je vriendinnen. Je moet niet dragen wat anderen leuk vinden. Je moet vooral dragen wat een beetje naar jouw karakter en smaak is.
    Oké, om een lang verhaal kort te maken, gewoon doen wat je zelf wilt =)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 21:53 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!