• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 9:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word hier zo verdrietig van.


    26 - 02 - '16

    😃


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ze heeft M&G kaarten voor Niall en ze gaat hem vragen een filmpje te maken voor me I love her but still jealous lol but okay


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wauw in plaats van dat je je medeleven betuigt, vraag je naar het huiswerk van vandaag. Oke. Dat zegt genoeg over wie jij bent als persoon... erg jammer...

    Ik kan niet wachten op het gesprek van dinsdag. Hopelijk zorgt dat er een beetje voor dat ik wat duidelijkheid krijg. Also... werken bij defensie is geen uitgesloten optie. Who knows.

    😊


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vanavond. ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Uuugh, ik had er gewoon vanaf willen zijn, niet vandaag nog dat mondeling hebben...


    Stenenlikker

    Ik wil gewoon een knuffel van je meh. Stom dit. Mehhhh.


    The truth is out there.

    Iemand die spontaan ergens een AMEX kaart vandaan kan toveren, want ik ga anders echt huilen :c


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Welke laffe tak breekt er nou in in een scoutinggebouw.....?


    Stenenlikker

    Ik had al een keus gemaakt, wat jij vervolgens niet wil en dan ga je zeiken dat ik geen keus kan maken. Ik had mijn keuze al gemaakt en nu wil ik niet doen wat jij wil gaan doen. Weet je ook meteen hoe ik me voel.


    Physics is awesome

    i just dont know


    maybe im just in a culture shock


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    just remember the good things


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit mondeling is echt vervloekt... Ben ik er eindelijk, loopt het 3 kwartier uit :C


    Stenenlikker