• iedereen hier weet wel dat taylor swift en joe jonas een relatie hebben gehad en dat joe het heeft uitgemaakt.
    nou oke, dat is niet leuk voor taylor, maar ze loopt hem nu gewoon de hele tijd belachelijk te maken..
    dat vind ik zielig voor joe, en zielig van taylor
    bijvoorbeeld:
    hier bijvoorbeeld
    en hier, dan moet je even doorspoelen tot 0:55
    en zo heb je nog echt duizende filmpjes van taylor die joe belachelijk maakt >.<

    en nee, ik kies niet alleen kant voor joe, omdat ik toevallig fan ben van de jonas brothers

    edit
    het is inderdaad ook fout van joe dat hij het heeft uitgemaakt in een telefoongesprek, maar dat kan ze ook gewoon normaal een keer zeggen. om het nou telkens opnieuw te zeggen en hem belachelijk maakt door liedjes over hem te schrijven (die niet al te positief zijn), filmpjes maakt waarin ze hem 'vernederd' enz. vind ik ook weer te ver gaan.
    En ja, iedereen maakt fouten, ik heb zelf ook een keer het uitgemaakt met mijn vriendje in een sms, en ik heb er spijt van.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2009 - 12:11 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Lieeeen schreef:
    Taylor Swift is dom !
    Ze dumt Taylor Lautner en kwetst hem daarmee :O

    Ik denk als iemand iemand dumpt dat je meestal diegene kwetst? :X

    Ontopic: -dat laatste liedje is wel grappig- :X
    Maar aan de andere kant, wel sneu..


    You'll never dream alone. <3

    Ik vind het wel een grappig idee maar toch best wel sneu om te doen, ja.


    I recycle my thoughts.

    Artemis schreef:
    1. Die gast heeft het uitgemaakt over telefoon, like wacht tot het persoonlijk kan doen --'
    2. Als zij hem nou een steek wil geven, moet zij dat toch weten?
    3. Joe Jonas is niet in een positie die je zielig kan noemen, vind ik dan. Hij is een grote jongen die heus wel op zichzelf kan passen...
    4. Waarschijnlijk toch als een grapje bedoeld, en ik vind het geslaagd.

    1.Dat was niet erg slim, maar je maakt het niet opeens uit waarschijnlijk hadden ze al langer problemen ofzo.
    2.Als zij hem een steek wil geven oké, maar geen 453678 keer ><
    3.Hij is een grote jongen en reageert dan ook veel volwassener maar het is zielig voor hem dat mensen (zoals taylor) er telkens weer over beginnen terwjil hij het achter zich probeert te laten.
    4.Als iemand een liedje over haar zou maken zou Taylor ook niet lachen, en humor is voor iedereen anders maar iemand belachelijk maken is niet grappig en zeker niet als alles door de paparazzi wordt overdreven en duizende mensen het kunnen zien.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 20:38 ]


    The soul needs autumn.

    Artemis schreef:
    1. Die gast heeft het uitgemaakt over telefoon, like wacht tot het persoonlijk kan doen --'
    2. Als zij hem nou een steek wil geven, moet zij dat toch weten?
    3. Joe Jonas is niet in een positie die je zielig kan noemen, vind ik dan. Hij is een grote jongen die heus wel op zichzelf kan passen...
    4. Waarschijnlijk toch als een grapje bedoeld, en ik vind het geslaagd.


    effort never betrays you

    Ik vind het wel grappig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geniaaaal. You go girl! Serieus; het uitmaken via de telefoon is één van de gemeenste en achterbakse dingen die je kan doen, dus ik snap Taylor volledig. God, ze is echt geweldig.

    Grace schreef:
    (...)
    1.Dat was niet erg slim, maar je maakt het niet opeens uit waarschijnlijk hadden ze al langer problemen ofzo.
    2.Als zij hem een steek wil geven oké, maar geen 453678 keer ><
    3.Hij is een grote jongen en reageert dan ook veel volwassener maar het is zielig voor hem dat mensen (zoals taylor) er telkens weer over beginnen terwjil hij het achter zich probeert te laten.
    4.Als iemand een liedje over haar zou maken zou Taylor ook niet lachen, en humor is voor iedereen anders maar iemand belachelijk maken is niet grappig en zeker niet als alles door de paparazzi wordt overdreven en duizende mensen het kunnen zien.

    Linds chill D:

    Vigilante schreef:
    (...)
    Linds chill D:

    Ik ben rustig alleen snap ik niet waarom mensen altijd op Joe liggen te zagen voor iets dat een jaar geleden gebeurt is terwijl Taylor evenveel fout heeft gedaan.


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    (...)
    Ik ben rustig alleen snap ik niet waarom mensen altijd op Joe liggen te zagen voor iets dat een jaar geleden gebeurt is terwijl Taylor evenveel fout heeft gedaan.
    Precies! Ik ben van beide geen fan ofzo, ken ze amper. Maar ik vind dat Taylor dinges die vrouw méér fout zit dan TL.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joe heeft het uitgemaakt over de telefoon ja. Maar veel mensen beseffen niet of willen niet beseffen dat Joe bijna 24 uur op 24 van huis is en Taylor niet echt bepaald veel zag. Moest hij dan nog bijvoorbeeld blijven doen alsof hij nog steeds verliefd op haar was tot hij haar over zoveel tijd weer zag? Dan is het beter dat hij het meteen uitmaakt over de telefoon dan blijft doen alsof hij haar graag ziet. En daarbij heeft Taylor opgehangen na hoeveel seconden het ook mogen zijn, wat begrijpbaar is, maar dan moet ze niet gaan zagen dat het zo'n kort gesprek was. En al helemaal niet overal Joe gaan zwart maken, want dat heeft ze echt tot ergernis toe gedaan oô Ze probeert Joe af te schilderen als één of andere klootzak gewoon om wraak te nemen. Sorry maar wat gaat ze doen als haar volgende lief het uit maakt? Net hetzelfde?
    [/mening]


    You're a star in heaven.

    Bovicide schreef:
    Joe heeft het uitgemaakt over de telefoon ja. Maar veel mensen beseffen niet of willen niet beseffen dat Joe bijna 24 uur op 24 van huis is en Taylor niet echt bepaald veel zag. Moest hij dan nog bijvoorbeeld blijven doen alsof hij nog steeds verliefd op haar was tot hij haar over zoveel tijd weer zag? Dan is het beter dat hij het meteen uitmaakt over de telefoon dan blijft doen alsof hij haar graag ziet. En daarbij heeft Taylor opgehangen na hoeveel seconden het ook mogen zijn, wat begrijpbaar is, maar dan moet ze niet gaan zagen dat het zo'n kort gesprek was. En al helemaal niet overal Joe gaan zwart maken, want dat heeft ze echt tot ergernis toe gedaan oô Ze probeert Joe af te schilderen als één of andere klootzak gewoon om wraak te nemen. Sorry maar wat gaat ze doen als haar volgende lief het uit maakt? Net hetzelfde?
    [/mening]

    Ik geef jou gelijk, zo denk ik er namelijk ook bijna over (:


    The soul needs autumn.