• Nou, ik ben er vanmiddag heen geweest en ik vond hem zelf supergeniaal :Y)

    Maar ik wilde ff weten wat andere mensjes ervan vonden :'D <3


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zou hem héél graag in 3D zien. ;3


    Let the Night embrace you

    Ik ga hem morgen kijken met Rose, en lysanne. x'3


    Smiling but close to tears.

    Ik ben geweeeest, en hy wa suuuuuuuuuuuuuupr(baby)

    Ohmygoood!
    Die film is echt fantastisch in 3D! Niet nor-maal! Hij is veel mooier dan ik gedacht had!
    Als ze daar in die jungle lopen, in 3D is dat gewoon prachtig! Echt waar, ik heb geen woorden voor die film .. <3


    Has no one told you she's not breathing?

    Moet 'm nog zien.
    Toen ik hem voor het eerst zag op Tv had ik echt iets van 'AWESOME', maar toen werd hij zo'n blauw beest enne... vond het al minder.. Maar wil 'm toch zien.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb hem in 3D gezien, en hij is echt zoooooo fantastisch! Ik ben echt verliefd op die film. Sowieso zit er heel veel actie in, en hoe het is gemaakt is heel mooi.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3D is inderdaad veeel beter dan gewoon.

    @Shambhala-
    Het gedeelte waarin hij de inboorling is (blauwe beest) is juist waar het verhaal om gaat. Dat zijn de leuke stukken XD


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn tante is er naar gaan zien. En die vond die film echt geweldig mooi.

    Echt Geweldig. Wou hem in 3D zien maar de zaal zat vol, jammer, maar hij was echt Super!

    SUPER, echt een hele mooie film. Heb hem samen met drie andere vrienden in het 3D gezien in de bios, en edat was echt geweldig.
    En aangezien wij vooraan zaten konden wij sneaky achteruit kijken, dan zag je al die mensen met zo'n brilletje, vet lach wekkend :'D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik heb hem nog niet gezien, maar aan de reacties te zien moet ik dat toch zeker 'ns gaan doen 8D!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik ga die niet zien want die boeit mij niet, en ziet er belachelijk uit :X

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 12:47 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb hem in 3D gezien :D en ik vond hem gaaf :D

    Ik wil hem wel zien een vriend van mij is geweest en hij vond hem sstandaart maar dat is meestal bij veel films

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 12:53 ]


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Ik heb die niet gezien
    Het lijkt me niet echt leuk:X
    Maar als die is op tv komt ga ik die wel zien


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.