• ...ik de laatste paar dagen echt niet meer kan slapen, omdat ik bang ben voor school? Het begon met de feestdagen, opblijven tot een uur of 12. En nu lig ik gewoon om half 4 nog steeds wakker. ><

    Ik zit dus vreselijk tegen school op. Nu ik het erover heb breekt het zweet me al uit. Een week voor de vakantie heb ik niets anders gedaan dan spijbelen, en ik wil dan ook totaal niet terug. Maar ik kan natuurlijk niet zomaar weg blijven. Ik weet niet wat het is. Ja, een soort angst, waar ik me geen raad mee weet. ><

    Iemand die hetzelfde heeft en/of mij kan helpen..?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 3:20 ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Ik heb dat ook omdat ik in Oktober werd geschorst van school terwijl ik niks had gedaan. Maar dat meisje waardoor ik werd geschorst draait alles op een manier dat zij eronder uitkomt. ><


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    dat heb ik ook gehad!maar ik werd gepest(lees mijn story)
    dat is naar als je dat hebt!
    vraag een therapeut om hulp, misschien heb je een angststoornis.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 20:33 ]


    look at Flixster.com

    Asylum schreef:
    Ik heb dat ook omdat ik in Oktober werd geschorst van school terwijl ik niks had gedaan. Maar dat meisje waardoor ik werd geschorst draait alles op een manier dat zij eronder uitkomt. ><



    Heeft niemand anders dat door dan? Dat je samen met hen naar de directeur kan ofzo? D:


    This is how we like to do it in the murder scene.

    JetFire schreef:
    dat heb ik ook gehad!maar ik werd gepest(lees mijn story:[url]http://www.quizlet.nl/stories/12473/mijn-gebeurtenissen-op-school/[url/] )
    dat is naar als je dat hebt!
    vraag een therapeut om hulp, misschien heb je een angststoornis.



    Ik zal je story gaan lezen!
    Hoop niet dat ik een angststoornis heb.. Ik kijk het liever nog een poosje aan en dan zie ik wel verder. Hou er niet echt van om op anderen af te stappen en te zeggen wat er aan de hand is. ><[/url]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Waarom ben je bang voor school?

    En misschien moet je aan je angst gaan werken dan?;)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Luctus schreef:
    Meschien moet je met iemadn praten,weer terug naar de ggz gaan ofzo.


    ben ut er mee eens denkik

    YorickLove schreef:
    Waarom ben je bang voor school?

    En misschien moet je aan je angst gaan werken dan?;)



    Niemand zegt iets tegen me, waardoor ik te veel tijd krijg om na te kunnen denken. Ik creëer zo langzamerhand mijn eigen wereldje, en vind het eng om daar uit te moeten stappen als ik weer naar school moet. Ik kan mezelf daar simpelweg niet zijn..


    This is how we like to do it in the murder scene.

    eCe schreef:
    (...)

    ben ut er mee eens denkik



    Zoals ik al eerder eens had gezegt vind ik het heel erg eng om op iemand af te stappen om te zeggen wat er met me aan de hand is..


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Shit, terug naar school.. Ik sta te shaken niet normaal!


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Komt wel goed dat weet ik zeker! Heel veel succes vandaag! (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Heeft niemand anders dat door dan? Dat je samen met hen naar de directeur kan ofzo? D:


    Die directeur kiest haar kant, mijn mentor kiest haar kant, alles. Dus zat er niks anders op. Maar ik had een keer over haar gezegd bij een foto op hyves dat ik 'r niet mag of zo. Ze is heel irritant want ze loopt steeds achter me aan, en iedereen word gek. Daarom zette ik dat op hyves, met de hoop ze dan niet meer achter me aan liep. Dus ik daarover een heel gesprek gehad met m'n mentor en haar en ik had ook spijt hoor. Maar toen moest ik alle foto's en video's van school verwijderen waarin zij voorkwam. Ik was 1 vergeten, geloven ze me niet. Dus ik moest weg voor een halve dag. En dat terwijl ze toen voordat ik geschorst werd tegen iedereen liep te lullen dat ik haar pestte enzo, en tegen mijn mentor zegt dat ze dat niet doet. Terwijl ik van anderen hoor hoe het is gegaan ><. Dusja. Mijn moeder was ook echt heel boos op m'n mentor :'). Maar ja. Die school van mij is raar. Echt, raar.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik dacht dat ik de enigste was ;o
    ik ook, ik lig snachts wakker enzo, maar ik vertel het later wel, zit nu op school =,=

    x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Asylum schreef:
    (...)

    Die directeur kiest haar kant, mijn mentor kiest haar kant, alles. Dus zat er niks anders op. Maar ik had een keer over haar gezegd bij een foto op hyves dat ik 'r niet mag of zo. Ze is heel irritant want ze loopt steeds achter me aan, en iedereen word gek. Daarom zette ik dat op hyves, met de hoop ze dan niet meer achter me aan liep. Dus ik daarover een heel gesprek gehad met m'n mentor en haar en ik had ook spijt hoor. Maar toen moest ik alle foto's en video's van school verwijderen waarin zij voorkwam. Ik was 1 vergeten, geloven ze me niet. Dus ik moest weg voor een halve dag. En dat terwijl ze toen voordat ik geschorst werd tegen iedereen liep te lullen dat ik haar pestte enzo, en tegen mijn mentor zegt dat ze dat niet doet. Terwijl ik van anderen hoor hoe het is gegaan ><. Dusja. Mijn moeder was ook echt heel boos op m'n mentor :'). Maar ja. Die school van mij is raar. Echt, raar.



    Wow, lekker dan. o.ô Het lijkt wel alsof dat meisje je school omkoopt ofzo, hoe is het mogelijk dat je niet gelooft word? >< Ik dacht dat scholen zelf altijd zo lekker educatief wouden zijn, ook buiten school wat dat betreft, en dus beide kanten van het verhaal willen horen en ze beide even veel aandacht geven. Zit er dus helemaal naast. (x Zit dat meisje je nu nog steeds dwars of niet?


    This is how we like to do it in the murder scene.

    NenaKerner schreef:
    Komt wel goed dat weet ik zeker! Heel veel succes vandaag! (flower)




    Dankje, had//heb ik heel dringend nodig. ><


    This is how we like to do it in the murder scene.

    katrnaSOUNDS schreef:
    Ik dacht dat ik de enigste was ;o
    ik ook, ik lig snachts wakker enzo, maar ik vertel het later wel, zit nu op school =,=

    x



    Is goed. (:


    This is how we like to do it in the murder scene.