• is soms echt ontzettend irritant. Hij is fan van Micheal Jackson sinds hij dood is. Oke, daar heb ik opzich geen problemen mee, maar soms he. Zijn hele kamer hangt nu ook vol met posters van MJ. Als ik s'ochtends beneden kom is er meestal een CD van MJ ingegooit. Als hij eens op TV komt, begint hij histerisch naar me moeder te roepen dat hij op tv is. Laatst ook. Micheal zat ik in een charts op TMF op plaats 3 ofzo, gaat hij als een speer naar beneden en schreeuwd gewoon: MAMA MAMA MICHEAL JACKSON STAAT OP PLAATS ? IN CHARTS OP TMF. MAMA MAMA. En dat is het gene waar ik dus echt niet tegen kan! En hij is 11 notebene. Moet volgend schooljaar naar de brugklas en is nog ontzettend on zelfstandig!

    Nog meer mensen met een soort gelijk broer-tjes- probleem?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mijn broer denkt net dat hij te volwassen is!


    Your Butt is Mine!

    - het is Michael :'D
    Haha, mijn broertje kan helemaal over de rooie komen, en dan schreeuwt hij wel eens een uur tegen mij. En ik maar kalm blijven.


    Brubl

    undercover schreef:
    - het is Michael :'D
    Haha, mijn broertje kan helemaal over de rooie komen, en dan schreeuwt hij wel eens een uur tegen mij. En ik maar kalm blijven.

    Ooh =$ Naja jullie snappen me. Als mijn broertje dat zou doen zou ik gewoon terug schreeuwen ^^ Ookal weet ik dat dat niet goed is.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Clarity schreef:
    (...)
    Ooh =$ Naja jullie snappen me. Als mijn broertje dat zou doen zou ik gewoon terug schreeuwen ^^ Ookal weet ik dat dat niet goed is.

    Haha, ja! Ik schreef het eerst ook zo $
    haha, ja ach het helpt beide niets.


    Brubl

    ik heb geen broertje of zusje.


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    ik heb geen broertje of zusje.


    For once I want to be the car crash.

    hee sinds mj's dood ben ik ook fan!! maar ik heb niet m'n hele kamer vol hangen met posters van hem geen een zelfs!


    look at Flixster.com

    Sorry maar ik moest echt er van lachen, ik zie me voor hoe dan iemand heel hysterisch doet over MJ. Maar ja, ik ben enig kind. (A)


    Proud.

    Ik heb een zusje van 15 die naar kinderen voor kinderen en Danny de Munk luistert. Daar word ik als rock-liefhebber ook niet zo blij van :')


    I clicked my heels and wished for you.

    Tss, dat vind ik nou echt zo irritant, he. Bekend persoon sterft heel de wereld word fan van die persoon. Like, wtf? Ik heb ook een poster van MJ en een boek, maar ik was wel fan van MJ voordat ie dood was. Ik vind het gewoon hypocriet.
    Ik heb geen broertje, ik heb twee broers.


    Ryan Dunn (ll)

    Mijn papa is nu helemaal Michael obsessed. Constant zit hij youtube te kijken. Vandaag heb ik zelfs video's van youtube moeten afhalen van MJ's 30ste verjaardag dat concert wat hij toen gaf ofzo. En daar zit hij nu naar te kijken. Ik geef wel toe dat ik nu ook wel liedjes luister van MJ, maar soms gaat het bij mijn papa er echt over ;x

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 21:11 ]


    You're a star in heaven.

    Nee. (cat)
    Want ik heb geen broer, alleen zussen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb geen broertje, wel een zusje van elf die denkt dat ze volwassen genoeg is om op internaat te gaan --'


    Just a simple "I love you" (:

    Ik heb geen broertje, wel een broer, die heeft die tik gelukkig niet, maarja. ik was eerst heeeeel erg zo bij tokio hotel :P


    I'll take you to another world

    OHMYGOD, ik heb precies het zelfde probleem. O.o ik weet hoe je je voelt . Ik dacht dat ik de enige was met zo'n broertje.
    Mijn broertje zingt ook de héle dag door zijn liedjes (ook nog eens vals) en heef al zijn nummer op zijn iPod enzo. o.o Ik word sirieus gek.

    Ik weet hoe je je voelt . ):


    i love you. x ambiee