• HET TEENWOLF FANTOPIC
    All the wolvies in our Wolfpack


    Één regel: Spoilers zetten we in de "spoilers"


    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.


    Not all monsters do monstrous things.


    If you're going trough hell, keep going.

    THE WOLVIES
    bij naamsveranderingen ook graag aangeven waar je staat! Dit maakt het opzoeken en aanpassen makkelijker.
    Join if you like!

    Isaac Lahey fans
    Marquand • Gabriëla
    Mallory • Marlijn
    Kaleo • Nichelle

    Derek Hale fans
    Tragically • Karin
    Horowitz • Miriam
    Anakin • Naomi
    Osamu • Lisa
    WillNotLearn • Elbrich
    Vervain • Romy
    SantaKlaus • ?
    Gigantoraptor • Felicia
    Mouli • Milou

    Stiles Stilinski fans
    Keynes • Amber
    Norman • Julia
    Memoria • Aniek
    gleggie • Natascha
    Paracosm • Mirte
    HalfBloodPrince • Sharon
    Brinvi • Cheryl
    Lunacy • Cheryl
    dubbelstrijder • Floor
    Roms • ?
    Migi • Ruth
    Stangster • Rani
    Ziegler • Sanne
    Anaklysmos • Meike
    Perkins • Sylvie
    Arthritis • Marit
    Assassin • Nikki
    Camouflage • Crystal •
    OpgeroldEten • Sarita
    Hamming • Evi

    Peter Hale fans
    Raxeira • Ricelle
    Cotrona • Denize
    Ungoliant • Evi
    Henkerina • Laura

    Kira Yukimura fans
    Mafia • Elise
    Square • Inge
    Jethro • Kim
    Horsemen • Marie

    Liam Dunbar fans
    Murasakibara • Xanthe
    Sciam • Hilbert
    Oneira • Noa
    Artwork • Sterre

    Deputy Parrish fans
    Vaiana • Saar
    Eretria • Saartje

    Allison Argent fans
    Illuminae • ?

    Lydia Martin fans
    Valtersen • Dore
    Solemnly • Linde

    Malia Tate fans
    RandomlyEva • Eva

    Braeden fans
    Gibigianna • Femke

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 11:40 ]


    take risks

    Mijn topicas.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mt


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn topicss :Y)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Mijn Topics.


    Be careful who you trust, the devil was once an angel

    Weerwolfen en banshees' Freggels en orks. c; 9 herbs alert.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mt


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    MT


    16 - 09 - '17

    MT.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik begin Stiles echt te missen );
    Maar oh my god, toen de Sheriff dat shirt ving dat was zo mooi. Eindelijk begon hij erin te geloven!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het topic is aangepast! Heb meteen even alle usersnames van iedereen veranderd in de huidige username en als je nog niet erop staat, just let it know and I put u on the list tududududududududuudu

    Barry_Allen schreef:
    ik begin Stiles echt te missen );
    Maar oh my god, toen de Sheriff dat shirt ving dat was zo mooi. Eindelijk begon hij erin te geloven!

    MISSCHIEN KOMT STILES VOLGENDE WEEK WEL TERUG OMDAT COREY NU BIJ HEM IS ENZO !!!
    ik vond het vooral shokerend ofzo toen lydia alle meubels kon zien en dat shirt vast had en het er voor de sherrif uitzag alsof ze niks vast had ahoehflsdjf


    take risks

    Barry_Allen schreef:
    ik begin Stiles echt te missen );
    Maar oh my god, toen de Sheriff dat shirt ving dat was zo mooi. Eindelijk begon hij erin te geloven!


    Jaaa dat was zooo mooi, echt holy shit! Ik kreeg haast kippenvel! Het was ook echt zo mooi dat Lydia het wel zag, en hij niet. en daarna toch wel, holy shit, zo mooi


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mouli schreef


    yep, het begon met een m, het is pools en hier eindigt het op:



    MAAAAAR BETER WORDT ERGENS DIT SEIZOEN NOG FF BEKEND GEMAAKT WAT ZIJN ECHTE NAAM IS !!

    Ik vraag me ook nog steeds af hoe het kan dat het gezicht van Deucalion, die Douglas en Peter er heel anders uitzien als weerwolf dan alle andere weerwolven hmmmm



    Was dat in in Seizoen 2 een aflevering waarin de Sherif naar school moet komen bij Coach dat dit gezien werd? En later ik geloof in seizoen 5 (als het eerder was, vergeef me, dat er iets van een M inderdaad op zijn ID kaart staat!
    In een interview met Jeff Davis zei hij dit: "In last minutes of the Nov. 22 episode, Lydia’s subconscious tries to tell her something important and she writes the same word over and over again: Mischief. The words form one larger word: Stiles. Jeff Davis revealed that the word “mischief” means something when it comes to Stiles’ first name." Nu begin ik toch echt wel nieuwsgierig te worden naar wat zijn echte naam is, want volgens mij is Jeff al vergeten dat hij zoveel van de naam al laten zien heeft in de serie, aangezien het niet de eerste keer zal zijn dat hij plotholes achter laat.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 13:12 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)


    Was dat in in Seizoen 2 een aflevering waarin de Sherif naar school moet komen bij Coach dat dit gezien werd? En later ik geloof in seizoen 5 (als het eerder was, vergeef me, dat er iets van een M inderdaad op zijn ID kaart staat!
    In een interview met Jeff Davis zei hij dit: "In last minutes of the Nov. 22 episode, Lydia’s subconscious tries to tell her something important and she writes the same word over and over again: Mischief. The words form one larger word: Stiles. Jeff Davis revealed that the word “mischief” means something when it comes to Stiles’ first name." Nu begin ik toch echt wel nieuwsgierig te worden naar wat zijn echte naam is, want volgens mij is Jeff al vergeten dat hij zoveel van de naam al laten zien heeft in de serie, aangezien het niet de eerste keer zal zijn dat hij plotholes achter laat.


    ahahhaha ik dacht met mn domme kop toen eerst dat mischief zijn naam was tot ik besefte dat het onheil en shit betekende lol, en jaaa het was inderdaad toen sheriff naar school kwam voor zo'n oudergesprek, volgensmij was dat season 1 maar who cares, het was op dat moment ja hahaha, en die idkaart was vlgens mij inderdaad seizoen vijf !!
    ik ging net zoeken op behind the name of er namen waren die mischief betekenden haahhaahha maar nee jammer weer en er zijn ook geen namen die eindigen op ienim en beginnnen met een m 😐😐😐
    I AM TOO CURIOUS , JEFF IM GONNA KILL U IF U NEVER TELL US WHAT STILES' REAL NAME IS !!


    take risks

    Mouli schreef:
    Het topic is aangepast! Heb meteen even alle usersnames van iedereen veranderd in de huidige username en als je nog niet erop staat, just let it know and I put u on the list tududududududududuudu

    (...)
    MISSCHIEN KOMT STILES VOLGENDE WEEK WEL TERUG OMDAT COREY NU BIJ HEM IS ENZO !!!
    ik vond het vooral shokerend ofzo toen lydia alle meubels kon zien en dat shirt vast had en het er voor de sherrif uitzag alsof ze niks vast had ahoehflsdjf


    Mag ik ook op de lijst? :Y)
    Ik ben helemaal bij en fan van de mama van Scott x'D


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Je mag mij trouwens mij Peter, Parrish en Malia fans neerzetten. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus