• Sorry,als er al een topic over is geopend.
    Iemand vertelde me juist dat hij in de joepie staat als loser van het jaar, maar tegelijkertijd ook als beste zanger van het jaar. Ik vraag me eigenlijk af hoe iemand een loser kan zijn maar tegelijkertijd dan weer de beste zanger Oo -Oké, we praten hier dan ook weer wel over de joepie, maar dan nog-

    Blijkbaar kan dat dus als je Bill Kaulitz heet? :'D


    Brubl

    Dat is nu eens een typisch voorbeeld van de Joepie.. x)


    Let the Night embrace you

    Niet beste zanger hoor. Hij staat wel in het rijtje of 4 dacht ik, op één staat Justin Bieber die 1 hit heeft, komaan > <
    Maar ik vind het wel belachelijk dat hij als loser van het jaar is verkozen.


    Some people make the world special just by being in it

    Perry schreef:
    Niet beste zanger hoor. Hij staat wel in het rijtje of 4 dacht ik, op één staat Justin Bieber die 1 hit heeft, komaan > <
    Maar ik vind het wel belachelijk dat hij als loser van het jaar is verkozen.

    Mwa, ik weet niet ik heb de joepie niet, maar iemand zei het me gewoon dat hij de beste zanger was. Het maakt mij eigenlijk niet uit, ik vond het gewoon dom klinken om dan ook tegelijkertijd een loser te zijn x'DD

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Mwa, ik weet niet ik heb de joepie niet, maar iemand zei het me gewoon dat hij de beste zanger was. Het maakt mij eigenlijk niet uit, ik vond het gewoon dom klinken om dan ook tegelijkertijd een loser te zijn x'DD

    Vond ik ook. Maar al die haters stemde gewoon op die loser van het jaar, en nja. Dan krijg je dat. Alsof het mij wat scheelt. Ik weet heus wel beter dat hij niet loser van het jaar is, of weet ik wat : 'D


    Some people make the world special just by being in it

    Loser van het jaar, komaan. Dat is sowieso al belachelijk, wie er ook op 1 staat. Dus, who cares!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 21:26 ]


    Got up on the wrong side of life today

    UnderMySkin schreef:
    Loser van het jaar, komaan. Dat is sowieso al belachelijk, wie er ook op 1 staat. Dus, who cares!

    Ik vind het sowieso een stomme categorie, dat 'loser van het jaar.' Zoals je al zegt, al die haters gaan daar dan op stemmen dan is het toch eigenlijk ook niet eerlijk?


    when words fail, music speaks.

    schijt.
    hij is beide niet.


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Omg. Dat is echt sneu. o_o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Bill is een loser. =3
    Haha nee, het is gewoon belachelijk. ;x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    HAHAHAHAHAAH.
    Good freakin' Lord. Loser :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Wtf?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik vind het gewoon be-la-che-lijk. Vorig jaar stond ie op nummer 1, en nu is hij loser van het jaar. Gewoon belachelijk. En waarom? Hij heeft niet eens iets misdaan, terwijl Chris Brown zijn vrouw mishandelde. >.<

    Oke ik gaat hier gewoon vlak. SOrry nee maar hwo care? Als die in jongen jongen van het jaar is dan is het toch goed?


    Some angels have no wings.