• Ik ga echt neer hier. Ik en een vriendin zijn herinneringen van vroegen aan het ophalen en daartussen vonden we deze...

    We hadden een leerkracht genaamd 'Wouters' echt het ergste kreng dat je je kan inbeelden ;l En wij irriteerde die zo hard met een deel van onze klas. En wij waren maar heel de tijd aan het geeuwen in de klas, en wij moesten lachen omdat wij maar bleven geeuwen en ja als ge melig bent? Ge kent da wel... En die leerkracht had da dus door en die zei ma van 'Stop met da geeuwe, dit dat!' En dan moesten wij nog harder lachen want wij konden daar écht niet aan doen ;l Want als wij elkaar zagen geeuwen, moesten we zelf geeuwen, he? Je weet wel hoe dat is... En toen begon die daar tegen ons te brullen en te flippen, toen moesten we appart gaan zitten en kregen we allemaal een nota voor 'geeuwen in de les'. Hoe kansloos is da? x.x

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 22:26 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Wat doe je eraan?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    Wat doe je eraan?


    Ik heb, geen idee (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Tja, zulke docenten zitten er wel eens tussen :Y)
    Ik ken er zo ook nog wel een paar (zip)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Omg ;l


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Haha, zoiets had een leraar bij ons ook eens gedaan. Alleen was dat niet echt serieus, haha :'D

    geeuwen in de les, hoe flauw dat ze daar nota's om geven x').
    (Onze klas + de andere ASO klas (we zitten samen voor alle bijvakken) laten leerkrachten alleen maar huilen :X. We praten gewoon door hun heen, stellen domme vragen en beginnen een discussie om het minste).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]