• heyy
    Ik weet dat het miss stom klinkt en dat er ng wel mense zyn die dit kenne mja tog...
    Sinds dat ik te horen heb gekrege dat myn ex zich heeft verloofd met zijn nieuwe 'liefde vn zyn leven' is myn wereld ingestort. Ik heb alle hoop om een lief te vinde opgegeven:( Overal waar ik nu rond me kijk zie ik verliefde koppeltjes en daar sta ik dan tussen... Helemaal alleen... Ik kan het soms egt niet meer aan... Ik was overlaatst op een feesje en ik amuseerde me egt rot mt myn vriendinne tt ik ineens 1 vn myn vriendinne met haar liefje bezig zag ik ben toen snel naar het toilet moete renne omdat ik zeker niet wou dat ze me zagen... De trane spronge me in myn ogen... Nu gebeurd dat nog vaak als ik een koppeltje zie...
    Zijn er nog mense die dit gevoel kenne?? Of mense die tips hebben om het te lere aanvaarde??:S

    Xx(k)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 20:20 ]

    ik heb een tijdje gehad
    nja,, langer dan half jaar eig...
    je moet het tijd geven
    afleiding zoeken
    && (tijdelijk) vriendje zoeken is zeker niet slecht..
    dan denk je der meestal wel minder aan.
    maar jemag wel niet zomaar iemand nemen
    want dat doet dan zeer voor die jongen..
    verder weet ik niet echt iets :s

    Volgens je profiel ben je nog maar 16. Dus je gaat nog zo veel mensen ontmoeten.
    Al snap ik wel dat het je dwars zit. Misschien moet je hobbys gaan zoeken? Ga sporten of zoek een (nieuw) baantje, en kom zo in contact met veel leeftijdsgenoten.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ethereal schreef:
    Volgens je profiel ben je nog maar 16. Dus je gaat nog zo veel mensen ontmoeten.
    Al snap ik wel dat het je dwars zit. Misschien moet je hobbys gaan zoeken? Ga sporten of zoek een (nieuw) baantje, en kom zo in contact met veel leeftijdsgenoten.

    Dat heeft tijd nodig, overhaast niks :]


    Don't be a drag, just be a queen.

    Dat heb ik ook, soms. ;3


    None but ourselves can free our minds.