• Ik las daarnet op Perez Hilton dat de Jonas Brothers stoppen, dus, ik schrok me kapot en ik kan het ook niet echt geloven dus...
    Kan iemand mij zeggen of dit waar is of weer zo'n gerucht is?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Singalong schreef:
    Ik denk het niet. Maar Nick Jonas gaat denk ik een solo cd uitbrengen, niet?


    Ja in februari [hij heeft al 1 single uit], maar dat is maar een zijproject (:


    You're a star in heaven.

    RepentRepent schreef:
    Ik denk een gerucht, maar daar maak ik me geen zorgen om eerlijk gezegd. ;l


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Trouwens over dat zijproject van Nick is toch helemaal niets mis mee. Vroeger heeft ie het ook gedaan. ookal klonk ie toen als 'n meisje :Y)


    everything you imagined, and more...

    Goed, ga allemaal zitten. Barbara zal het uitleggen. Jonas Brothers stopt niet. Nick is bezig met een project en wil dat graag afmaken. Hij brengt een album uit, en volgens mij gaat hij ook nog touren, maar Jonas Brothers stopt niet - gelukkig niet! :'D - correct me if i'm wrong -

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 17:34 ]


    Brubl

    Ja hoor, Perez Hilton moet je zeker in vertrouwen nemen --'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    undercover schreef:
    Goed, ga allemaal zitten. Barbara zal het uitleggen. Jonas Brothers stopt niet. Nick is bezig met een project en wil dat graag afmaken. Hij brengt een album uit, en volgens mij gaat hij ook nog touren, maar Jonas Brothers stopt niet - gelukkig niet! :'D - correct me if i'm wrong -

    Je bent juist hoor. (:


    everything you imagined, and more...

    Die stoppen ookal iedere week.


    blame the bully.

    Frontpage schreef:
    Ja hoor, Perez Hilton moet je zeker in vertrouwen nemen --'


    I need you like a heart needs a beat

    Ehm ja, het schijnt dus dat Perez Hilton wel een punt had. Op radio 538 is ook vermeld dat de band er inderdaad over aan het denken is om te stoppen. Dit stond niet op de site maar dat werd vermeld op de radio zelf. Kevin vanwege z'n huwelijk, en Nick wil solo gaan. Ik weet alsnog niet of dit waar is, maar het is in ieder geval niet alleen door Perez verzonnen.


    Life is hard and then we die

    Het zou me niet echt veel uitmaken ofzo :X


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Laatst zeiden ze ngo dat ze dat de komende jaren nog lang niet van plan waren..=)


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Fencible schreef:
    Geen idee, maar ik hoop het stiekem wel (A)


    ars moriendi

    Bij alleen de naam 'Perez Hilton' al weet ik genoeg :').
    Maar of het zo is of niet, kan mij niet schelen eigenlijk. Maar ik zal dat wel even heel voorzichtig zeggen aangezien ik geen gezeik wil.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Haha, de vorige was van 31 december.:p
    nick heeft dus een album uit gebracht, Joe is jury in American idols, en gaat weer spelen in Camp Rock 2. en Kevin is getrouwd.
    maar nick zei laatst: wij zijn broers, en zullen altijd samen blijven muziek maken. en we zullen nooit stoppen.

    dusss.:D


    Nick Jonas Is lekkaaa(lll)

    Marilena schreef:
    Ik denk een gerucht.


    None but ourselves can free our minds.