• okj ik weet dus ie of er een heel verhaal achter zit maar dit is het.

    Bella die hoort toch alle vampiers krachten te weerstaan. Net als bij Aro, Jane, Edward etc
    maar net voor haar verjaardagfeestje. In de school. Gebruikt Jasper wel zijn krachten op haar. Dat een foutje of wat?:$


    en dan nog één als Edward Jasper weg van Bella duwt. Dan kijkt Alice naar Jasper maar daarna niet meer. Je zou denken dat ze naar Bella draaide maar het was slow-motion zo dan zullen we dat toch wel zien. Het zelfde bij Emmett en Rosalie?
    X

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 14:22 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Alleen krachten die ehm mentaal zijn zal ik maar zeggen werken niet op haar. Zoals pijn opwekken, in iemands gedachten kijken,...


    The soul needs autumn.

    Daar dacht ik dus ook over na...


    Some people make the world special just by being in it

    Zoals NJ zegt alleen krachten die met het denken enzo te maken hebben werken niet op haar.
    Jane laat iemand denken dat hij pijn heeft, terwijl Jasper echt iemand heel erg blij of kalm kan laten voelen.


    You're a star in heaven.

    ben ik de enige die newm oon niet heeft gezien o.o


    We can only learn to love by loving.

    Eh, heb jij breaking dawn al gelezen? Want daar staat in hoe dat komt.

    wat NJ zegt


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wat NJ en Bovicide zeggen (: Bella's geest is zeg maar afgesloten voor dat soort dingen. Denk ik x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Enigma schreef:
    ben ik de enige die newm oon niet heeft gezien o.o

    Nee want ik moet hem ook nog zien (;


    The soul needs autumn.

    Enigma schreef:
    ben ik de enige die newm oon niet heeft gezien o.o
    Nee, ik heb die ook nog niet gezien :3


    Only losers can act the way you do

    er zitten 17 fouten in


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    WOEESHH schreef:
    er zitten 17 fouten in


    bedoel je in het boek of in de film?


    You're a star in heaven.

    Wat NJ zegt kan wel kloppen, maar ik vind dat ze dat hadden moeten uitleggen.


    Als je maar een ananas hebt..

    Bella is bestand tegen alle krachten die in je geest wat doen. Jasper en Alice die doen het met je lichaam. Alice ziet bv de toekomst doordat je beslissingen maakt. Maar de reden ziet ze niet. En Jasper kalmeert je hele lichaam. volgensmij x'3


    Smiling but close to tears.

    NJ schreef:
    Alleen krachten die ehm mentaal zijn zal ik maar zeggen werken niet op haar. Zoals pijn opwekken, in iemands gedachten kijken,...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    NJ schreef:
    Alleen krachten die ehm mentaal zijn zal ik maar zeggen werken niet op haar. Zoals pijn opwekken, in iemands gedachten kijken,...


    Dat zeggen ze trouwens ook in Eclipse (;.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 15:02 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.