• Zoals een paar van jullie al weten ben ik de laatste paar jaar heel erg bezig met hekserij / wicca. Nou vond ik dit op internet en ik ben echt heel enthousiast, vooral omdat ik net op die dagen "vrij" ben. Wie lijkt het nog meer wat? :Y)
    Witchcraft Summer School.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Eigenlijk klinkt dat best wel epic. Ik heb hier wel zo'n House of Night gevoel bij. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    "Het is een soort wiccapedia" - Teehee. Mmm, ik zou er niet heel snel heengaan, maar ik vind Paganisme ook iets zeer lonkends hebben. Vind het ook veel makkelijk om daar dingen uit te halen die overheen komen met de mensheid zelf, als een boek wat zich vooral richt op hoe mensen perfect moeten zijn voor één God.


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    "Het is een soort wiccapedia" - Teehee. Mmm, ik zou er niet heel snel heengaan, maar ik vind Paganisme ook iets zeer lonkends hebben. Vind het ook veel makkelijk om daar dingen uit te halen die overheen komen met de mensheid zelf, als een boek wat zich vooral richt op hoe mensen perfect moeten zijn voor één God.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Het klinkt wel vet, maar is verder niks voor mij. Veel plezier als je er naartoe gaat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nice (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind wicca wel heel interessant, maar verder ga ik er niet heel veel mee verder. Het is wel vet, haha, veel plezier als je gaat. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife