• Ja, want onze kat is altijd dooooodsbang, dus die mag gewoon altijd naar boven en daar een voor hem, veilig, plekje zoeken.
    Maar ik heb nu net voor een paar maanden 2 konijntjes en dit word de eerste keer dat ze vuurwerk enzo meemaken, dus zou ik hun binnen moeten halen? Voor de zekerheid, zodat ze rustiger worden?

    En wat doen jullie met jullie dieren?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Mijn hond gaat altijd in de douche liggen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    De hond van m'n overbuurmeisje rent achter het vuurwerk aan (lol)

    Maar oke, het is best link ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    hier wat tips!

    1.als een dier bang is van het vuurwerk, NIET op reageren dat maakt het alleen maar erger.

    2.Hond of Kat die bang is van het vuurwerk?, doe de gordijnen dicht, en zet de radio aan zodat hij het vuurwerk niet/minder hoord

    3.Paarden?, je kunt ze ervoor trainen, maar als ze op bang zijn voor vuurwerk, blijf uit de wei, en roep af en toe hun naam, als ze wat rustiger zijn geef je ze wat hooi voor de afleiding.

    4.Honden of katten kun je ook een middeltje geven Rescue, dit kalmeerd de hond/kat, maar elk dier reageerd er anders op!

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 16:14 ]

    Onze katten blijven binnen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    de hond van me vriend ligt nu in de badkamer..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Onze katten & hond blijven binnen (':


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    M'n hond is doodsbang voor vuurwerk. xD
    Hy gaat altijd achter de bank liggen.

    xCIxTHx schreef:
    hier wat tips!

    1.als een dier bang is van het vuurwerk, NIET op reageren dat maakt het alleen maar erger.

    2.Hond of Kat die bang is van het vuurwerk?, doe de gordijnen dicht, en zet de radio aan zodat hij het vuurwerk niet/minder hoord

    3.Paarden?, je kunt ze ervoor trainen, maar als ze op bang zijn voor vuurwerk, blijf uit de wei, en roep af en toe hun naam, als ze wat rustiger zijn geef je ze wat hooi voor de afleiding.

    4.Honden of katten kun je ook een middeltje geven Rescue, dit kalmeerd de hond/kat, maar elk dier reageerd er anders op!


    Oke, dankje :')
    Ik gaf hem meestal meer aandacht, niet goed dus ;d


    I'd rather go naked than wear fur.

    onze kat blijft gewoon de hele nacht binnen,,
    (anders moet ie altijd naar buite)


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    xCIxTHx schreef:
    hier wat tips!

    1.als een dier bang is van het vuurwerk, NIET op reageren dat maakt het alleen maar erger.

    2.Hond of Kat die bang is van het vuurwerk?, doe de gordijnen dicht, en zet de radio aan zodat hij het vuurwerk niet/minder hoord

    3.Paarden?, je kunt ze ervoor trainen, maar als ze op bang zijn voor vuurwerk, blijf uit de wei, en roep af en toe hun naam, als ze wat rustiger zijn geef je ze wat hooi voor de afleiding.

    4.Honden of katten kun je ook een middeltje geven Rescue, dit kalmeerd de hond/kat, maar elk dier reageerd er anders op!




    Haha, ik moet ook soms Rescue innemen :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wij hebben twee katten. De één is niet heel erg bang, maar de ander kruipt ergens onder een kast. En wij hebben twee honden. De oudste is er doodsbang voor, maar blijft wel gewoon bij ons. De ander hebben we net en die is totaal niet bang. Die blaft gewoon terug x'D Maar verder laten we ze gewoon met rust.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Mijn hond die gaat onder het bed liggen :P echt heel zielig :(


    Life is hard and then we die

    de konijntjes wel binnen doen hoor !
    want voro het zelfde geld gooit een kutkoter een rotje naar je konijnen ofso
    Ik deed ze ook altijd binnen^^
    En onse kant gaat altijd onder een kleine tafel liggen want dan voelt hij zich veilig^^
    maar hij mag ook niet naar buiten van mij, veelste bang dat hem wat overkomt


    I solemny swear i am up to no good

    Mijn hond blaft de hele tijd naar vuurwerk, en beschermt me er tegen. Mijn parkiet zit verstoppelt onder zijn trappetje.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Onze katten mogen binnen blijven.
    Als mijn hond naar buiten wil, mag hij naar buiten.
    Maar 's nachts gaat hij wel aan de riem.


    your eyes are like stars in the night.