• Ja, want onze kat is altijd dooooodsbang, dus die mag gewoon altijd naar boven en daar een voor hem, veilig, plekje zoeken.
    Maar ik heb nu net voor een paar maanden 2 konijntjes en dit word de eerste keer dat ze vuurwerk enzo meemaken, dus zou ik hun binnen moeten halen? Voor de zekerheid, zodat ze rustiger worden?

    En wat doen jullie met jullie dieren?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    (...)

    Oke, dankje :')
    Ik gaf hem meestal meer aandacht, niet goed dus ;d


    Nee dan worden ze meestal nog banger :) mijn moeder is hondentrimster dus die weet nogal veel van honden en katten af haha

    Onze katten gaan altijd in de hoek van de kamer liggen, heel ver van het raam vandaan. x'3


    Smiling but close to tears.

    De onze blijven gewoon buiten. Vorig jaar, toen onze katten nog klein waren, waren die naar het tuinhuis gevlucht, dus dat zullen ze nu ook weer doen. En de honden blaffen of ze kruipen bang weg in hun kotje.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een paar jaar geleden was mijn hond die nu dood is weggelopen, 's morgens stond ze gelukkig terug voor de deur.
    Maar die wat ik nu heb hebben er niet veel last van, ze zitten wel binnen dus dat zal wel zijn waarom (:


    You're a star in heaven.

    wij hebben 1kat die het geen ene flikker boeit. Als hij maar kan slapen [/of chagrijnig doen tegen mij¬¬]

    maar we hebben nou ook 2kittens. Maar we geven ze geen extra aandacht enzo. Anders dan worden ze wel bang ofzo.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik had een hond, altijd als zij bang was voor het vuurwerk, gingen we naar mijn slaapkamer en onder de dekens liggen. Ik aaide mijn hond om te zorgen dat ze tot rust kwam. Het werkte wel.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn ene hond die vind vuurwerk niet erg heb ik gemerkt, hij gaat er kwispelend naast zitten. En die andere is doodsbang, maar beide behandelen we ze gewoon als anders :'D

    Onze kat blijft binnen.
    Hij is net naar boven geschoten, we kunnen hem niet meer vinden :\

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 21:20 ]


    Caution first, always.

    Wij hebben een hondenluikje voor onze dieren, onze 2 katten en onze 3 honden kunnen daardoor naar buiten. Met oud&nieuw doen we die dicht en blijven onze dieren rustig binnen. Onze konijnen doen we ook naar binnen in hun binnenhok. De vissen overleven het wel in onze veiver. ;x


    when words fail, music speaks.

    Mijn kat slaapt dan gewoon onder mn bed. Ze vind het prima als ze maar kan slapen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 21:26 ]


    a figment of your imagination

    Konijnen in hun hok, katten gewoon binnen.
    Zo bang zijn ze niet. (krul)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 21:27 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Mijn katten die rennen altyd bang door het huis.
    We zetten ze nu als het oud&nieuw is, in mijn kamer. die is namelijk niet zo groot, en ze kunnen dan altijd onder mn dekens en kussens kruipen. ze worden dan rustig.

    ik zal sowieso je konijn binnen halen, want straks heeft ie een gehoor beschadiging,


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Mijn katten gaan in mijn kast liggen in een mand met een deken. ;D


    Blacka vriend!

    spelen (lol)


    When you believe your dreams come true