• wat heb je liever?
    films of boeken?


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Films natuurlijk :p
    Boeken kan ik echt ni lezen :X
    Ik heb 1 boek en ik heb die al meer als een maand en zit nog maar aan pagina 20 xD


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb liever boeken
    maar ik kijk meest naar films dan dat ik boeken lees

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 17:08 ]


    We're all dancing to the same sad song.

    Allebei, het ene moment heb ik liever een film, de andere keer een boek. Maar ik heb liever geen film over een boek, die zijn dan meestal heel teleurstellend.


    Life is hard and then we die

    Films, boeken kost me te veel tijd en tijd is iets dat ik nowadays niet ruimschoots heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    Boeken,ik weet niet,kan ik me beter in verdiepen/alles vergeten.En je hebt teminsten even wat te doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De twee.


    VIP - Very Important Penguin

    Hangt er echt vanaf.
    Want bij -bijv.- Twilight, vind ik het boek heel mooi beschreven , maar de film daarintegen krijg je er ook een goed beeld van. Dus dat hangt er van af.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Allebei. :Y)
    Kan niet zonder.


    hoi, jij bent leuk.

    Allebei.


    without fear thy can not have courage.

    Allebei.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Boeken. Maar films adoreer ik ook. Ik vind het beiden leuk. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Allebei. (':


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Boeken :'D Als je boeken leest is het altijd gedetailleerder dan in films. Maar langs de andere kant zijn films ook leuk :'D

    Vigilante schreef:
    Boeken :'D Als je boeken leest is het altijd gedetailleerder dan in films. Maar langs de andere kant zijn films ook leuk :'D


    samies, al lees ik niet zoveel boeken :3 maar vaak vind ik bij verfilmde boeken de boeken mooier :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Boeken, zeker weten. Boeken zorgen voor je fantasie. Ik kan helemaal wegdromen in een boek, ik heb een eigen beeld van de personages etc. dat heb je bij een film niet, daar krijg je de personages voorgeschoteld van de reggisseur. en die vind ik meestal net wat minder.


    We can only learn to love by loving.