• wat heb je liever?
    films of boeken?


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Allebei, duh.


    You can run but not hide

    Films, maar ik vind boeken mooier


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Films.
    Véél beter want je hebt meer details en je kunt meerdere dingen tegelijk zien. Want met boeken kun je niet zeggen 'De ene ridder slaat de orc neer, en daar slaat een andere ridder een orc op zijn hoofd, de andere slaat hem op zijn borst'. Dat kan niet. Met films, kan het wel ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    eigenlijk allebij ^^


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    beide.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Op het moment films, gewoon omdat ik voor boeken te weinig tijd heb.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Boeken! (nerd)

    Films, sowieso!
    Boeken sucken, sorry!
    Ik lees wel graag bepaalde stories hier op Quizlet, omdat dat over een onderwerp gaat dat ik wil en zo en ja ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Boeken.
    En dan de film van dat boek. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zeker weten boeken.
    Ik lees echt héél veel. Maar zoiezo in een boek beschrijft de persoon hoe de personage zich voelt, in een film niet. Dat vind ik toch wat leuker.


    Ride or die

    Shambhala schreef:
    Films.
    Véél beter want je hebt meer details en je kunt meerdere dingen tegelijk zien. Want met boeken kun je niet zeggen 'De ene ridder slaat de orc neer, en daar slaat een andere ridder een orc op zijn hoofd, de andere slaat hem op zijn borst'. Dat kan niet. Met films, kan het wel ;D


    Wie kijkt er dan ook naar Orks?


    Ride or die

    Allebei! (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    JustLikeYou schreef:
    Films natuurlijk :p
    Boeken kan ik echt ni lezen :X
    Ik heb 1 boek en ik heb die al meer als een maand en zit nog maar aan pagina 20 xD


    haha ik haat lezen xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    allebei


    Everyone smiles in the same language.

    Alura schreef:
    (...)

    Wie kijkt er dan ook naar Orks?

    .__________. Orks komen uit LOTR en die film heeft 17 awards gekregen. Dusssss... véél mensen.


    I live for the applause, you will die for it.